Rekvisitter til fotografering

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Kan jeg få noen tips til fine rekvisitter å ha med på fotografering av snuppeluppa og meg?
Hva har dere hatt med?

ORIGINAL: DeletedUser

vi skal ha såpebobbler(veldig klassisk og kjedelig kanskje) så skal vi ha bamsen hennes,så skal vi ha med oss Mayia,og ta noen utebilder med dem to.

Har hørt om flere som har tatt med :sånne baller til å ha i bassenger,fyllt opp "hele" studioet med bamser eller ballonger.

Åh, såpebobler er jo genialt! Det hadde ikke jeg tenkt på [:D]
Håper jeg får se bilder av Mayia og Mie når dere har vært!

Hoho, det hadde blitt mange baller tror jeg. Det gidder jeg ikke [8D]

Når vi tok 2-årsbilder av Lillegutt hadde vi med kosekaninen Bissen, støvler og paraply, selebukse i dongeri uten noe inni (hadde bleie da! [8D] ) og sixpence ( er det det slik gammelmannshatt heter? ).

Kan være fint hvis hun har et smykke eller armbånd til pynt.
Badeball?

ORIGINAL: Solaa

Er ikke så fan av masse rekvisitter jeg... evt en favorittbamse, føler det må være noe hun har et forhold til.. Gleder meg til å se altså - du MÅ legge ut her [8D]

Hihi, skal nok legge ut her når jeg får igjen bildene ja [:)] Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe bildene digitalt, for da må jeg kjøpe copyrighten, og den koster 3000 kr. Men kan jo ta bilder av bildene om jeg ikke kjøper de digitalt [:)]

ORIGINAL: LilleguttLillejentå

Når vi tok 2-årsbilder av Lillegutt hadde vi med kosekaninen Bissen, støvler og paraply, selebukse i dongeri uten noe inni (hadde bleie da! [8D] ) og sixpence ( er det det slik gammelmannshatt heter? ).

Kan være fint hvis hun har et smykke eller armbånd til pynt.
Badeball?

Åååh, kan tenke meg han var søt da!!

Smykke skal vi ha. Et sølvsmykke med en rosa sommerfugl på. Det matcher den ene kjolen vi skal ha med [:D]

Da snuppa var hos Drømmefabrikken hadde jeg på henne blå snekkerbukse i olastoff. Tok også noen bilder i bare bleia. Hadde med (ikke planlagt, men kom til nytte) en briorangle som jeg også hadde da jeg var liten.
Har valgt ut 3 bilder og gleder meg sinnsykt til å få dem. Kommer også til å få bildene i weboppløsningt så jeg kan vise dere. [8D] Var sinnsykt vanskelig å plukke ut bare 3 bilder. Var så utrolig mange fine!

Back
Topp