rekord- lenge syt *m/bilde*

latterku

Glad i forumet
Ja ,da ser det ut til at jeg vant "kampen" om å gå lengst med tvillinger her på april- forumet. JIPPI-YEAH, eh eller IKKE kanskje....Solsikke76(?)

skal ha ks med sine tvillinger idag og resten er ute allerede , så nå er det bare meg igjen... I tillegg har jeg jo da fått beskjed av legene om at

de har operert med termindato 1 uke senere enn jordmødrene har gjort (den datoen som står i helsekortet mitt) Som tvillinggravid skulle jeg

normalt blitt satt på "overtidskontroller" annenhver dag for å sjekke modning og evt settes igang når jeg bikket 38 uker , men nå må jeg jo da

vente enda en uke før jeg blir sjekket for modning...Blir som å løpe maraton og 10 meter før mål får du beskjed om at du må løpe enda 2 km !!!!

Så neste uke når jeg er 38+5 skal jeg da inn på sjekk igjen og OM jeg er moden da blir jeg vurdert satt igang, vel og merke OM DE HAR

TID!!!!!! (fordi tvillingfødsel kreverflere jordmødre, leger etc )

Jeg prøver å tenke positivt at jentene har det veldig bra inne i magen min , men pga tidligere fødsel 15 dager på overtid og da med ekstremt dårlig

fremgang : 3cm åpning kl 0630 og innleggelse , men ikke født før 23.11 med sugekopp, så spiller psyken min ikke helt på lag med meg. Jeg har

de siste ukene ikke hatt noen tro på at fødselen kommer til å starte av seg selv og at kroppen min skal klare å føde på egenhånd , ihvertfall ikke

to stykker, så hormonene mine hopper og spretter noe forferdelig nå for tida.... Huff det her ble veldig mye syting , men takk for at du gadd å

lese...

38 uker
[/image]
[/image]

oi.. skjønner godt at du er utålmodig!! synes det er dårlig plass i MIN mage! og her er det ei snuppe som ikke er altfor stor.. og du har TO!
hva med et magebilde?????[:D]

håper virkelig at fødselen din starter snart.. og syns det er merkelig at du må vente så lenge.. selv om de har operert med en annen dato, så betyr vel ikke det at det stemmer vel??? at du må gå den ene uka ekstra.. nei, dårlig gjort! [>:]

syt og klag i lange baner.. du har min fulle medlidenhet!

krysser fingra for at vannet ditt går i kveld[8D]

Skal få sambo til å ta nytt magebilde etterpå og få lagt ut.....Den er gaaaaaanske stoooor....

Det hørtes ikke helt greit ut, klag i vei[;)] Håper det snart skjer noe og at kroppen din starter det av seg selv.

MAsse lykke til[:D] Gleder meg til å se magebilde[:)]

huff...sender deg en gigantisk trøste klem og masse fødestøv (for her nekter han å komme ut også..så jeg trenger det ikke[:D])
eni..magebilde !!! [:)][:)][:)]

men du har virkelig låv å syte!! er tungt nok med bare en inni magen..og du har to! og at du i tillegg har fådd "æra" å gå så lenge med tvillinger, er jo som å gå åvertid gange to for deg[&:]

krysser fingrene for at det skjer noe så fort som mulig! vannet går og gode rier i løpet av neste døgn[;)][:D]

Åååååååhhhhhh, får litt vondt av deg jeg altså, får håpe de bestemmer seg for å komme ut helt av seg selv snart istedenfor all denne ventinga. Deler gladelig litt av fødestøvet mitt med deg [:)]

Du er kjempe sterk Latterku. Stor respekt for deg. Håper de ikke lar deg gå for lenge nå.
Krysser fingrene mine for deg[:)]

Huff, forstår veldig godt at du er lei altså. Så utrolig frustrerende at de holder på sånn [:'(] Sender en stor trøsteklem og krysser fingrene for at ting ordner seg på best mulig måte for dere [:)]

ORIGINAL: MM88

Huff, forstår veldig godt at du er lei altså. Så utrolig frustrerende at de holder på sånn [:'(] Sender en stor trøsteklem og krysser fingrene for at ting ordner seg på best mulig måte for dere [:)]

ORIGINAL: baby.no

Huff å huff!![&:]

Det er når jeg hører sånt som dette,jeg føler at vi andre med bare "en" i magen ikke skal klage så alt for høyt!![8|]
så jeg skal ta på meg turskoene og dra meg ut i solen....

Ønsker deg en riktig god helg og håper du kan få fri snart[:)]
Du har gjort en strålende jobb så langt,stå på og hold humøret ditt oppe[:)]
Jeg heier på deg!![8D]

God helg til alle mine andre medgravide søstre her ute[:D]
jeg er 38+6 dager i dag[:D]

Kos deg masse i tursko[:)]Har klart å dra meg heeeelt ut på verandaen, jeg[;)][;)]

åå for en fin mage!!! stor men så fin!!!![:)]
skjønner deg veldig gått at det må være veldig tungt ja...

åååå, helt enig! den magen var kjempefin! men ja, kjempestor også!!! skjønner godt det er tungt.. magen min er en liten fis i forhold.
og ser jeg rett?? du har klart å ikke få strekkmerker?? da har du snill hud[:)]

ORIGINAL: Loo

åååå, helt enig! den magen var kjempefin! men ja, kjempestor også!!! skjønner godt det er tungt.. magen min er en liten fis i forhold.
og ser jeg rett?? du har klart å ikke få strekkmerker?? da har du snill hud[:)]

Takker og bukker og ja , bank i bordet ingen strekkmerker på magen hittil ihvertfall.... Har en del strekkmerker fra forrige svangerskap , men de er over alt ellers enn på magen så jeg krysser fingrene...

d er lov å klage litt[:)]
må bare si at du har en fantastisk flott og stor tvillingmage!!!

For en fin tvillingmage[:)] Men skjønner det er tungt og at du er lei.. Jeg synes min mage er tung og jeg er lei, må være verre når det er tvillinger og man likom rekner med at det kommer til å bli fødsel før tiden.. Men er nok bra for jentene dine da[:)] Håper det snart skjer noe, enten av seg selv eller satt i gang[:)] Prøv å tenke positivt, du er kjempeflink som holder ut[:)]

For en fin mage![:)]
Er bare å klage, deilig å få det ut!

Får håpe det skjer noe hos deg snart! enten av seg selv eller med hjelp!
*Sender litt av fødestøvet mitt jeg* Dele gjerne :)

Ai! Skjønner godt at du er utålmodig...
Kjempe fint at jentene trives i magen, men surt at det blir "surr" i datoene..
Du har forresten en nydelig mage![:)][:)]

så fin du er[:)] flott mage.

Håper nå skjer hos deg snart, ikke lett å vente da det har blitt så tungt

ORIGINAL: Berglind

så fin du er[:)] flott mage.

Håper nå skjer hos deg snart, ikke lett å vente da det har blitt så tungt

Back
Topp