Rekonstruere underliv etter fødsel?

Plomma

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hei!
Jeg venter på gyn.time i nov og lurer på hvordan det vil bli om jeg får time til å få rettet opp der nede.
Jeg tror noen sting gikk opp og ble litt betente.. Jeg har blitt skev i åpningen og er ganske åpen i forhold til tidligere..
Håper på å få ordnet dette selv om jeg gruer meg til kutting og sying og dermed ny runde med grotid. Jeg fødte i juni, hadde en rask fødsel og ble klipt.
 
Hei på deg!

Det er aldri kjekt når man ikke helt kjenner seg selv igjen etter en fødsel, og det er nok mange som må bli litt kjent med seg selv på nytt når det gjelder underlivet etter fødselen....

Du skriver ikke om det var første fødsel og om du tenker på flere barn. Jeg skulle også gjerne visst hvordan du fungerer. Klarer du å knipe godt og fungerer det normalt når du har avføring? Disse tingene spiller nemlig en stor rolle ift en eventuell korreksjon eller reoperasjon.
Derfor blir det vanskelig for meg å svare på hvordan det vil bli for deg hvis den beste løsningen blir at du skal opereres. Men skriv opp alle spørsmålene du har og ta dem med til undersøkelsen i November - da får du alle svar du trenger fra dyktige fagfolk.

Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.
 
Det var den første fødselen min, knipingen er jeg usikker på om jeg får til. Avføring er normal.. Fikk faktisk mensen for noen dager siden, ammer ikke lenger. Og fikk en nedpressfølelse de første dagene.
 
Back
Topp