Reklamer

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva synes du om dagens reklamer? Er det noen som treffer deg, eller irriterer deg, eller får deg til å le?
Jeg blir irritert av reklamen for Munkholm. Menn skal visst drikke øl, de kan ikke drikke bamsedrikk eller annen drikk. Det er ikke mannlig nok.... :rolleyes:

Både jeg og mannen ble hekta på reklamene fra Telenor. Det var så koselig å følge med på at de ble gravide og fikk en baby :hilarious:

Ser ikke reklame lengre gitt utenom ting jeg får tilsendt som gjerne er ekstra da

Har ikke tvkanaler så og ikke hatt det på noen år. Reklamefri postkasse også. Men regner med du mente på tv?

Ser ikke reklame på tv. Ser som regel opptak og da spoler vi forbi reklamen, eller skifter vi kanal når det er reklame.

Ser ikke reklame lengre gitt utenom ting jeg får tilsendt som gjerne er ekstra da

Har ikke tvkanaler så og ikke hatt det på noen år. Reklamefri postkasse også. Men regner med du mente på tv?

TV ja :p

Jeg ser sjelden reklamer, men det hender at jeg får med meg noen. Jeg synes denne er så fin: den handler om en mann som savner kjæresten, og så prøver kompisene å få han med på fest, men han blir aldri med. Til slutt er det en som sender en invitasjon til denne mannen, om å bare sitte sammen med han, stille oppe på taket en liten stund <3 Husker ikke hva den var for, men sikkert et mobilselskap?

Føler meg så ute av det når folk snakker om reklamefilmer. Har som flere andre ikke tvkanaler, så eneste reklamen jeg ser er på YouTube. Og de kan man vanligvis hoppe over ;)

Likte den til rema da. Med han på tredemølla som reagerte på at man prata til den. Morsomt når sangen i bakgrunnen er 74- 75. Og tredemølla fyrer opp speeden liksom :p Den så jeg vel på facebooken da :p

Ser ikke mye reklame nei.

Men den fra rema 1000, han på tredemølla var morsom.

Og så har jeg sett de for finn. De med barna som ga hverandre brukte og kjøpte gaver. De var min svoger med å lage. Han har lagd en del reklame for finn.no

Hater all reklame:hilarious:

Heldigvis fått tv med «opptak» vi venter gjerne litt med å starte å se det vi skal så vi kan se det fra start og spole over reklamen når den kommer.

Spesielt filmer synes jeg er helt håpløst å se på tv, filmen blir jo dobbelt så lang pga all reklame :-/

Går visst glipp av mye her. Har ikke TV-kanaler. Streamer kun, og slipper all reklame.

Visse reklemer er helt håpløse...men det at man husker dem gjør dem jo vellykket uansett om reklamen var god eller dårlig ;)

Jeg digger Coop Extra sine reklamer med han mannen som danser mens han griller til "I whip my hair back and forth" :hilarious:

Streamer bare, så ser ikke reklame på tv, heldigvis.

Jeg digger Coop Extra sine reklamer med han mannen som danser mens han griller til "I whip my hair back and forth" :hilarious:

Haha, jeg får grøsninger av den reklamen. Får så lite lyst på grillmat av å se en mann tørrhumpe en grill :laughing025

Hva synes du om dagens reklamer? Er det noen som treffer deg, eller irriterer deg, eller får deg til å le?
Jeg blir irritert av reklamen for Munkholm. Menn skal visst drikke øl, de kan ikke drikke bamsedrikk eller annen drikk. Det er ikke mannlig nok.... :rolleyes:

Både jeg og mannen ble hekta på reklamene fra Telenor. Det var så koselig å følge med på at de ble gravide og fikk en baby :hilarious:
Åh, jeg liker også telenor-reklamene :happy:
Vi har fulgt hverandre gjennom hele svangerskapet og nå når babyen er født så er følger fremdeles tidsforløpet min baby :dummy:

Back
Topp