Reklamer

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Vi har en dekoder med bare de mest nødvendige funksjonene, så jeg får ikke spolet forbi reklamene. Men det er jo egentlig ganske mange morsomme reklamer på tv.

Hvilken reklame, som sendes på tv nå, er din favoritt nå?

Husket du noen fra da du var barn?

Jeg digger reklamen for Doc ^^

Jeg husker en reklame for Stratos, der noen gutter spionerte på en toppløs dame som solte seg. Skjønn reklame. Og så den for vaskepulver, der en liten gutt ble sittende fast i et tre. Herlig :-D

Ååh de reklamene husker jeg!! :-D
Nå prøver jeg å tenke på gamle reklamer.. hmm. ..

Veldig sjeldent jeg ser reklamer. Men var nettopp på kino og da så jeg en reklame for Doc. Da lo jeg godt :D

Syns også doc sin er gøy :) Den reklamen jeg husker best, og dermed tenker har gjort best inntrykk på meg er en som gikk for ikke så alt for lenge siden, for widerøe trooooor jeg (eller noe helt annet :p ). Der en eldre mann "blåser" frem flyet for et lite barn, og barnet vil at han skal gjøre det igjen. Syns det var så flott musikk til den reklamen også :)

Syns også doc sin er gøy :) Den reklamen jeg husker best, og dermed tenker har gjort best inntrykk på meg er en som gikk for ikke så alt for lenge siden, for widerøe trooooor jeg (eller noe helt annet :p ). Der en eldre mann "blåser" frem flyet for et lite barn, og barnet vil at han skal gjøre det igjen. Syns det var så flott musikk til den reklamen også :)
Den er fin. :)
Den med han gutten som skulle kjøpe kondomer, og så kommer jenta med tamponger - den er morsom. :)
Ser aldri reklamer lengre, så har ingen anelse om hvilke som går nå.

Har ingen favoritter, men fått med meg en god del reklamer oppigjennom årene ;)
Sliter for tiden med lano-reklamen. Sangen har satt seg på hjernen. :wideyed:

en av reklamene som har brent seg fast i netthinnen min fra da jeg var liten var den gule maskot-fuglen til Rimi. Den hadde en egen sang jeg sang på hele tiden :p

Får med meg veldig lite av reklamene..pleier som regel å gjøre andre ting i reklamepausene ;)

Ganske mye en får tid til der faktisk. Tar ofte opp og spoler, eller bruker appletv. Reklamen varer jo 6-7 minutt!

Back
Topp