Reklamer om lammekjøtt.

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Hva synes dere om de ?

Jeg må innrømme at jeg virkelig ikke får lyst på noe lammekjøtt når de viser de søte lammene som løper rundt på enga !
Fullt klar over at det er det man spiser, men som feks på ultra her, så er det et skilt utenfor hvor det står "Vi har de beste lammene" også er det bilde av 2 søte små lam som ligger og koser.

Gjør det at dere virkelig får lyst til å kjøpe det da ? Merkelig markedsføring synes jeg da..

Har ikke sett reklamen.. Men..
Jeg elsker jo sauer og spesielt lam, så jeg spiser de ikke. Smaker uansett shit så jeg holder meg unna. Men hadde jeg likt det hadde jeg ikke kjøpt det hvis jeg hadde sett en sånn reklame. Mye reklame irriterer meg såpass at jeg heller boikotter greia.

Spiser ikke lam jeg[:)] Aldri smakt på det, nettopp fordi de er for søte til å spises[:)]
ÅJO kyllinger å griser er søte de å, men lam er alt for søte[:)]

Har spist fårikål i dag lagd av lammekjøtt. Og det var NAM NAM det [:D]
Men nå er jeg datter av en bonde og oppvokst på bondegård. Der lærer man fort at dyr er mat [;)]

ORIGINAL: fredslilja

Har spist fårikål i dag lagd av lammekjøtt. Og det var NAM NAM det [:D]
Men nå er jeg datter av en bonde og oppvokst på bondegård. Der lærer man fort at dyr er mat [;)]

Så hvis du ser et kjempe søtt lam som ligger på en eng, så tenker du "NAM" ? hehe [:D]
Er nok litt forskjell når man har vokst opp i by kanskje [8D]

Nå er jo ikke lammene små og søte når dem sendes til slakting. Meeen det viser sikkert ikke reklamen [8D] Har ikke sett den. Uansett så tenker jeg på matrettene man kan lage av kjøttet. 

Nei, var bare å vise små søte lam, som løper fritt på en grønn eng på reklamen jeg reagerte på. [;)]
Reagerer ikke så mye på at de slakter lam, sånn er det jo bare !

Back
Topp