Reklamebanner på appen

Starbucks

Forumet er livet
Noen fler som har sett at det har dukket opp reklamebanner om kjøp av bok til babyen? Mulig jeg bare er litt deppis om dagen, men det hjelper ikke at akkurat den reklamen popper opp her. Og i dagboken min...

Den er nok hos alle. Det er skikkelig kjipt!

Jeg er så sinnsykt enig, syns det er rimelig nedsig å se den reklamen!!! :(

Må gå an å få en annen type reklame her inne vel??? Kanskje en administrator vet?

Ja, akkurat her inne var det ikke veldig passende.. Huff! Liker ikke!!!

Sendte en mail jeg.

Sendte en mail jeg.
Så bra du sendte mail :-) Helt enig med deg, ikke akkurat den beste reklamen å ha her inne... Ikke like hyggelig å logge inn på forum lengre når den reklamen er overalt

Hei dere! Jeg regner med at dere refererer til Svangerskapsboken. Dette er en bok vi i Sandviks har gitt ut i 15 år til alle gravide i Norge. Jeg beklager at dere føler dere støtt av annonseringen for boken.

Men Babyverden er også et nettsted for gravide og småbarnsforeldre, i tillegg til prøvere. Og da blir det veldig vanskelig å fjerne annonser for en spesiell gruppe brukere.

Jeg forstår at dere er i en vanskelig fase, og krysser fingre for at dere også snart kan få glede av boken!

Alt godt,

Karine
Sjefredaktør i Babyverden

Hei dere! Jeg regner med at dere refererer til Svangerskapsboken. Dette er en bok vi i Sandviks har gitt ut i 15 år til alle gravide i Norge. Jeg beklager at dere føler dere støtt av annonseringen for boken.

Men Babyverden er også et nettsted for gravide og småbarnsforeldre, i tillegg til prøvere. Og da blir det veldig vanskelig å fjerne annonser for en spesiell gruppe brukere.

Jeg forstår at dere er i en vanskelig fase, og krysser fingre for at dere også snart kan få glede av boken!

Alt godt,

Karine
Sjefredaktør i Babyverden
Hva med å fjerne den? Den er ny fra i går, og den er rimelig irriterende når den popper opp på en liten mobilskjerm i en app.

Hei igjen! Jeg ser at banneret dere reagerer på er Goboken sitt. Med teksten: Få en velkomstgave til babyen.

Vi tester ut mulighetene for reklame på forumappen. At dette er uvant, kan jeg forstå - derfor ønsker vi å gjøre belastningen minst mulig for brukerne våre.

Men samtidig er det slik at vi er nødt til å finansiere en tjeneste som er gratis for brukerne.

mvh
Karine

Baby eller ei. Jeg må si at jeg syns den er fryktelig irriterende i appen altså.
Det er jo noe av det jeg syns har vært så fint med appen at den faktisk er reklame fri :)

Enig. Problemt er at den "flytter" seg når man scroller. Så man kommer borti og tykker på den når man skal trykke på et innlegg. Har allerede vært inne på reklamen mange ganger i dag. Jævlig irriterende...

Jøss....forsvant reklamen nå?

Jøss....forsvant reklamen nå?

Nope, men den kommer ikke opp hele tiden. Virker som de kanskje tester noen innstillinger. Det er et par tråder om reklamen på app'en på teknisk informasjon og tilbakemeldinger (under Generelt).

Never mind. En kortvarig glede...

Det må da omså gå ann å reklamere for forskjellige ting da vel, og her inne kunne en heller reklamere for viramintilskudd/tester av alle slag omså... det ER veldig sårt for oss her inne!! Den Goboken kan virke ganske fjern for oss altså... :/

Back
Topp