Reklame

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Det blir så my reklame i postkassen!! Men jeg vil ikke sette opp "ikke reklame-skilt" heller for en del blad er jo moro å lese mens man lager middag/hviler på maten eller så :)

Hva gjør dere?

Hiver det som er uinteressant i papirdunken på vei inn. Tenker som deg jeg også, noe av det vil jeg jo ha. ;)

Går gjennom og hiver i papirdunken det som ikke er interessant eller Biltema og Jula kataloger for samboer eier ikke noe hemninger når det kommer til shopping der

Slutta med reklame før jul vi! :P Ble gal! Men skaffet mattilbu-appen! Der får jeg matannonsene! :P Ellers har jeg en egen mailadresse til butikker på nett og nyhetsbrev, slik at jeg kan sile ut hva jeg vil ha der! :P Så får jeg bare skikkelig post i postkassa! :)

Har klistremerke på, og får ukesavisene fra feks obs på mail. Orker ikke alt bosset all reklamen medfører. Leser gjerne gjennom reklamen når jeg er hos foreldrene mine da.

Har ikke reklame skilt på postkassen :p Er ofte innom nettsidene til relevante butikker så får jo med meg en del tilbud. Får mye reklame på mail da jeg abonnerer på noe der. Det er mye mer miljøvennlig

Har reservert oss mot reklame på Brønnøysund registret.
Om jeg trenger noe og ønsker tilbud så finner jeg reklamer på nett.

Har klistremerke. Orker ikke å ta med i bilen, gå vekk fra huset når jeg har parkert for og kaste og så gå inn :p

Det går rett i søpla. Hvor får jeg tak i slik nei til reklame skilt?

Du får det gratis hos post-i-butikk :)
Takk, da skal det ordnes til neste postkasse. Samboer orker nemlig ikke kaste det, han legger det i bilen....

Har klistermerke med ingen reklame.
Har mattilbud app og sjekker heller rundt om det er noe spesielt vi ser etter :-)

Slutta med reklame før jul vi! :P Ble gal! Men skaffet mattilbu-appen! Der får jeg matannonsene! :P Ellers har jeg en egen mailadresse til butikker på nett og nyhetsbrev, slik at jeg kan sile ut hva jeg vil ha der! :P Så får jeg bare skikkelig post i postkassa! :)
Det var lurt ja :) noe å tenke på

Vi har også reservert oss mot reklame :)
men da vi flytta inn stod det ett "bare biltema katalogen" klistremerke på postkassa :p

Så langt har vi ikke fått no reklame eller noen biltema katalog :p

Jeg har ikke noe reklame, har greid meg uten i 2 år :) blir bare mer kjøping fordi jeg tror jeg trenger noe kun fordi det er på salg

Back
Topp