Reklamasjon

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Kjøpte en treningsjakke for et par uker siden som er brukt tre ganger. I dag skulle den vaskes og den revnet i maskinen. (Tynn jakke i et slags vindstoff. Kjøpt på g sport til nesten 1000 kr. Kan jeg reklamere og forvente å få en ny på tross av manglende kvittering ? Jeg sparer ikke på kvitteringer til alt jeg handler av klær, og synes en så dyr vare bør holde såpass og hvertfall tåle vask da det er treningtøy. Kari trå by the way

Ville absolutt reklamert på den da ja! Skal holde mer enn som så.

Hvis du betalte med kort, så kan du fortelle om dato og da finner dem kvittering på kassasystemet sitt.

Ville absolutt reklamert på den da ja! Skal holde mer enn som så.

Ja jeg kjente jeg ble skikkelig sur! Den virket litt skjør i kvaliteten men tenkte at med det merket og den prisen så var den sikkert bedre enn som så siden det er ment å være en superlett joggejakke. Magefølelse er en fin ting!

Ja det må du vel kunne reklamere på!?
Jeg reklamerte på ett parr finsko til jentungen uten kvittering hvertfall. Ho hadde dem på seg på 17 mai, og på kvelden så dem ut som dem var 4 år gamle. Ho dama prøvde å argumentere med at det var jentungen sin feil pga måten ho gikk, men ho satt for det meste på nakken, og uansett,ingen av dem andre skoa hennes blir sånn etter 2 timer.
Litt off topic, men poenget mitt var at jeg ikke ville gitt meg om dem prøver å krangle på det heller. Ting skal holde mer enn en vask. Mer enn 10 vask også .

Ja det må du vel kunne reklamere på!?
Jeg reklamerte på ett parr finsko til jentungen uten kvittering hvertfall. Ho hadde dem på seg på 17 mai, og på kvelden så dem ut som dem var 4 år gamle. Ho dama prøvde å argumentere med at det var jentungen sin feil pga måten ho gikk, men ho satt for det meste på nakken, og uansett,ingen av dem andre skoa hennes blir sånn etter 2 timer.
Litt off topic, men poenget mitt var at jeg ikke ville gitt meg om dem prøver å krangle på det heller. Ting skal holde mer enn en vask. Mer enn 10 vask også .

Ikke off topic i det heletatt ;) helt enig! Bør holde lenger enn som så! Skal ta den med tilbake og kreve at de bytter den. Den ser jo helt ny ut ellers så må da skjønne at jeg ikke har brukt den i årevis heller :p

Jeg fikk byttet en 3-4 Mnd gammel sekk etter at glidlåsen ble ødelagt. Viste frem kontoutskrift og fikk ny :) det var på g-sport.

Back
Topp