Reklamasjon på sofa! noen sp.m..

FørsteVesleImagen

Forelsket i forumet
Noen som har sendt reklamasjon på sofa?

Og hva var feil med sofaen deres?

Fikk dere ny sofa, eller annen erstatning?
 
Var behandlingstiden lang?
 
 
Takker for svar [:)]
 
ja sendt inn på skeidar da vi hadde skinn sofa putene var helt nedsitti etter 1 år og vi hadde sitti pent. sømmene begynte og revne og knappene løsnet. vi fikk ny men det var pga den vi hadde var gått ut av produksjon. men det tok vel ca 5 mnd før noe skjedde
 
ORIGINAL: *Frk.Mamma

ja sendt inn på skeidar da vi hadde skinn sofa putene var helt nedsitti etter 1 år og vi hadde sitti pent. sømmene begynte og revne og knappene løsnet. vi fikk ny men det var pga den vi hadde var gått ut av produksjon. men det tok vel ca 5 mnd før noe skjedde

 
Ok, det var lang behandlingstid da..[:-] Men bra at dere fikk ny.[:)]
 
Vi har modulsofa, men delene passer jo ikke sammen.
Og klossen som holder hjørnet oppe er knekt.
Så håper på bra service fra der vi kjøpte den.
 
Klaga på sofaen vår. Sort skinnsofa. Kjøpt på Domus interiør (? Tror det heter det)

Den var helt nedsittet etter et knapt år. Fyllet kom ut i armlenene, som ikke var sittet eller ligget på eller noe. Og fjærene kom ut gjennom bunnen. Var sånn stoff under for å skjule bunnen, men denne spjæret når fjærene gikk istykker.

Dette var 2 seteren, som nesten ikke var blitt brukt. (Kun når vi hadde gjester) Fikk ny sofa, men de mente den var blitt hardt brukt[>:] Var jo kun gjester som hadde sittet i den.Både den nye og 3 seteren er blitt slapp og stygg i "skinnet", og det tyter ut fyll fra armlenene, enda jeg har behandlet begge sofaene med sånn "Lærbehandling, 3 ganger i året. (Flaske med noe flytende som skal smøres på et par ganger i året)

Men med den behandlingen og mangelen på service så skal ikke jeg verken klage igjen, kjøpe noe annet der eller si noe fint om den butikken til andre heller...[:@]
 
Har klaget på sofa to ganger på ett år. Først til IKEA. En skinnsofa son skinnet ble ødelagt på etter et par mnd. Sofaen var ute av produksjon, så jeg villa ha pengene tilbake, da IKEA ikke hadde noen sofaer jeg likte på dette tidspunktet. Tok bare et par dager før pengene var inne på konto.

Så kjøpte vi oss sofa på Bohus, det samme skjedde på den. Skinnet ble ødelagt i sømmene på putene i setet. Så da klaget vi, det kom en mann fra BOHUS og tok bilder som de sendte til fabrikken. Så tok det et par dager før vi fikk svar om at vi kunne komme å velge oss en ny sofa.

Kjempefornøyd med servicen, har aldri vært noe problem med å få byttet til ny.
 
ORIGINAL: Odin*s Mamma

Klaga på sofaen vår. Sort skinnsofa. Kjøpt på Domus interiør (? Tror det heter det)

Den var helt nedsittet etter et knapt år. Fyllet kom ut i armlenene, som ikke var sittet eller ligget på eller noe. Og fjærene kom ut gjennom bunnen. Var sånn stoff under for å skjule bunnen, men denne spjæret når fjærene gikk istykker.

Dette var 2 seteren, som nesten ikke var blitt brukt. (Kun når vi hadde gjester) Fikk ny sofa, men de mente den var blitt hardt brukt[>:] Var jo kun gjester som hadde sittet i den.Både den nye og 3 seteren er blitt slapp og stygg i "skinnet", og det tyter ut fyll fra armlenene, enda jeg har behandlet begge sofaene med sånn "Lærbehandling, 3 ganger i året. (Flaske med noe flytende som skal smøres på et par ganger i året)

Men med den behandlingen og mangelen på service så skal ikke jeg verken klage igjen, kjøpe noe annet der eller si noe fint om den butikken til andre heller...[:@]

 
Nei, det var jaggu dårlig service.[&:]
Hvis man vil beholde kundene sine, så burde man vel yte såpass service.
Og det koster jo ikke noe særlig for forhandleren det. Det går vel rett
til produsenten.  
 
 
Klagd på sofaen vår, til Living. Et tonn med fjær som stakk ut (ble ekstra irritert siden vi hadde sliti med det samme med Ikea-sofaen vår,men Ikea hadde oppdaget det og hadde produsert helt nye puter rundt da) Sendte mail med bilder, tok ikke lange tiden før vi fikk beskjed om at vi kunne velge oss en ny sofa, tilsvarende pris sofaen vår. Likte ikke noen andre innenfor en viss pris, så vi valgte den vi hadde fra før. Tok vel tre mnd. før vi fikk ny, så vi måtte sitte med fjærsofaen vår en evighet.


....Miiihihihihihihi, og snart skal vi klage igjen for det begynner sakte men sikkert å tikke ut fjær på denne og.
 
ORIGINAL: tuppamaara

Har klaget på sofa to ganger på ett år. Først til IKEA. En skinnsofa son skinnet ble ødelagt på etter et par mnd. Sofaen var ute av produksjon, så jeg villa ha pengene tilbake, da IKEA ikke hadde noen sofaer jeg likte på dette tidspunktet. Tok bare et par dager før pengene var inne på konto.

Så kjøpte vi oss sofa på Bohus, det samme skjedde på den. Skinnet ble ødelagt i sømmene på putene i setet. Så da klaget vi, det kom en mann fra BOHUS og tok bilder som de sendte til fabrikken. Så tok det et par dager før vi fikk svar om at vi kunne komme å velge oss en ny sofa.

Kjempefornøyd med servicen, har aldri vært noe problem med å få byttet til ny.

 
Å, så bra! Vet bohus har veldig god service på sånt.
Kjøpte vår fra Fagmøbler, så håper på samme behandling der[:)]
 
ORIGINAL: lnie

Klagd på sofaen vår, til Living. Et tonn med fjær som stakk ut (ble ekstra irritert siden vi hadde sliti med det samme med Ikea-sofaen vår,men Ikea hadde oppdaget det og hadde produsert helt nye puter rundt da) Sendte mail med bilder, tok ikke lange tiden før vi fikk beskjed om at vi kunne velge oss en ny sofa, tilsvarende pris sofaen vår. Likte ikke noen andre innenfor en viss pris, så vi valgte den vi hadde fra før. Tok vel tre mnd. før vi fikk ny, så vi måtte sitte med fjærsofaen vår en evighet.


....Miiihihihihihihi, og snart skal vi klage igjen for det begynner sakte men sikkert å tikke ut fjær på denne og.

 
Litt ventetid ja. Men bra dere fikk ny.
Selv om dere må klage igjen da. Hehe[8D]
 
vi fikk pengene igjen for våres- uten at de kom å så på den.
og fikk kaste sofaen selv[:)]

følte vi sank i den- gikk ikke ann å sitte på sjeselong siden, men digg å ligge i da ;)
 
Back
Topp