Rekkefølge på pynting av juletreet

Ja!

Lys + stjern - glitter - kuler - resten. Veldig viktig at vi følger rekkefølgen. Min mor gjorde det på samme måte, derfor holder jeg meg til den. Ekstra nostalgi :)

Lys og stjerne. Store lys før de små.

Lenke av røde kuler som snurrer som en spiral nedover. Og jeg mener også flaggene går rundt men der er jeg usikker.

Deretter glitter og sånn lenke som ungene lager (vokser litt for hvert år) som henger nedover.

Deretter kuler og annen pynt som ungene henger på (og jeg noe langt oppe)

Gleder meg, vi skal pynte i kveld

Lys må jo på først, spesielt når man har den vanlige typen med ledning. :p glittergirlander bruker vi ikke, så da pynter vi bare med resten slik vi vil. Avslutter med sånn løst glitter som vi bare "drysser" utover greinene.

Det som ligger øverst i eska først. [emoji14]

Lysene henger på treet fra før, også har vi bare kuler på :p så rekkefølgen blir: opp med treet, på med kulene :p

Lys først. Så kuler og stjerne. Til sist glitter.
Jeg vil egentlig ikke ha så mye glitter da jeg føler at kulene forsvinner, mens mannen vil dekke hele treet med glitter :P
Vi møtes på halvveien, og jeg får det som jeg vil ha det ;)

Lysene sitter fast på treet, orker ikke ta av 300 lys hvert år (hvis det i det hele tatt går) :p
Tar på glitter først, så kulene og tilslutt stjerna :)

Stjerna først:p ( har ikke lys i Stjerna:p) så lys, så glitter, så rød kuler, så sølv kuler, så glasspynt og så resten:p blir vel annerledes når mini pynter det:p da skal mini få velge selv hva som skal å først:p

Lysene først men ellers ingenting

Jeg hadde min rutine, men det er mannen og vesla som pynter nå. Men lysene må på først :)

Lys først så stjerne. Vi bruker ikke glitter lenger så kun kuler deretter.

Lys, stjerner, diverse kuler og pynt. Tilslutt flagg.

Lys først og glitter til slutt for det skal henge over. Bruker glitterkule-rader og ikke sånn "lucia-glitter".

Back
Topp