Celene Elsker forumet 21 Aug 2009 #1 vi skal feire kjærestens 30års dag i morgen :) Jeg er ute etter spennende ting å ha til reker. jeg servere reker, loff/olivenbrød rømme majones aioli romme med urter dill sitron anannas kom gjerne med flere bedre og spennende forslag :)
vi skal feire kjærestens 30års dag i morgen :) Jeg er ute etter spennende ting å ha til reker. jeg servere reker, loff/olivenbrød rømme majones aioli romme med urter dill sitron anannas kom gjerne med flere bedre og spennende forslag :)
piakine Flørter med forumet 21 Aug 2009 #4 isbergsalat, mais , paprika, loff, maiones, sitron ... mmmm ... farsken .... fikk løst på ræke æ å nu :S
isbergsalat, mais , paprika, loff, maiones, sitron ... mmmm ... farsken .... fikk løst på ræke æ å nu :S
småen og smulan Glad i forumet 21 Aug 2009 #5 ORIGINAL: lillejente sitronpepper og avokado er ett must!!!
P Papilio Forelsket i forumet 21 Aug 2009 #7 ja for nå fikk jeg ikke lyst på reker... neeeeeeeeeeida[:D]
J JeanetteR Gift med forumet 22 Aug 2009 #8 nam nam [;)] Nå ble jeg utrolig frista til å spise reker!!! Kos deg kjempemye, uansett tilbehør og hipp hipp for kjæresten
nam nam [;)] Nå ble jeg utrolig frista til å spise reker!!! Kos deg kjempemye, uansett tilbehør og hipp hipp for kjæresten