Reker, loff, majones - NAM!

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Åh, syns det er så godt med dette, og har hele tiden trodd jeg ikke kunne spise det i sommer. (om sommeren det er godt;) )

Men så var jeg hos JM i går, og hun sa at det ikke var noe i veien for å spise reker, da de var kokt! Så da vet jeg ikke hvorfor jeg har fått for meg at jeg ikke kan spise reker..?

Å herre min hatt, nå fikk jeg lyst på rekerKanskje se om vi får tak i noen til helga, eneste som mangler da er hvitvin, men pytt pytt...  Jeg har fått dilla på jordbær med fløte, det er så godt, hmm hvor lenge er det til lunsj egentlig??

Snodig skrev:
Å herre min hatt, nå fikk jeg lyst på rekerKanskje se om vi får tak i noen til helga, eneste som mangler da er hvitvin, men pytt pytt...  Jeg har fått dilla på jordbær med fløte, det er så godt, hmm hvor lenge er det til lunsj egentlig??

Ja, hvitvinen mangler, men den får vi ta igjen på sensommeren! ; ) Får heller ta et glass med ciderbrus istedet :P

Jordbær ja! Åh, det hørtes også godt ut.. Men var hos JM på veing i går, og etter det ble matlysten mye mindre ;P

Som gravid vil jeg si meg enig :) Reker er digg!!!

Til vanlig derimot så klarer jeg ikke å spise noen form for skalldyr i det hele tatt, så for meg er nok dette en svagnerskapsdille, og ikke av den sorten jeg klager over  Mye kjekkere dille enn sjokoloade, is ol.

Husk at det finnes alkoholfri hvitvin da, jenter ;) Har bare smakt alkoholfri rødvin før og ingen av dem har vært særlig gode. I helgen smakte jeg en alkoholfri hvitvin som var frisk og deilig, så det kan jo hende at dere finner noe som passer til reker på varme sommerdager :D

Calou skrev:
Husk at det finnes alkoholfri hvitvin da, jenter ;) Har bare smakt alkoholfri rødvin før og ingen av dem har vært særlig gode. I helgen smakte jeg en alkoholfri hvitvin som var frisk og deilig, så det kan jo hende at dere finner noe som passer til reker på varme sommerdager :D

Kan jeg få navn på den vinen??
Jeg har cravings etter hvitvin og mango daquiri...............
*alkis*

Calou skrev:

Kan skrive under på at alkoholfri rødvin er helt grusomt, hadde med en flaske på rødvinsklubb for at jeg ikke hadde fortalt noe ennå, ble så kvalm at jeg måtte gå hjem tidlig Og klarte bare å drikke 1 glass, og jeg er som regel ingen sinke på vindrikkingen - hehe...

Jeg vil gjerne ha navnet på den alkoholfrie hvitvinen hvis den var god, fikk helt sommerfølelse her jeg

Hahaha! Jeg savner god vin iblant, jeg også :) Kan dessverre ikke gi dere navnet for jeg vet det ikke selv :( Det var bare en snill kollega som serverte meg et glass, men jeg innså at det fins håp :) Jeg kan gi beskjed når jeg finner en god vin, men det går jo an å snakke med de som jobber på polet - de pleier å vite hva de snakker om. Hvis dere ber om en frisk og fruktig hvitvin som IKKE smaker spy, så kommer dere nok langt :)

Ååååå.... fikk je lyst på og.... Og ikke minst HVITVIN!!!   
Jeg er veldig gla i ett glass på kvelden hehe.... Kjenner jeg savner det, men men

lørdagskvelden min er iallfall planlagt her nå... 

polet i morra.. haha... 

Dollface skrev:
lørdagskvelden min er iallfall planlagt her nå... 

polet i morra.. haha... 

Samme her 

Å jeg skal virkelig ut å kjøpe reker loff og sitroner mmmm.... nesten så jeg ikke kan vente, for fikk masse vann i munnen her nå

Back
Topp