Reiving av baby?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Er det noen som har erfaring med reiving av baby?

Jeg fikk tips av helsesøster om å forsøke dette, da lille våkner igjen etter 30-40 minutter og når han forsøker å sovne igjen, kan det virke som om han "vekker seg selv" med armene. Indre uro kan visstnok også roes ved å pakke dem tett. Jeg tester derfor ut å pakke et teppe tett rundt overkroppen med armene foran brystet - dette er jo ikke "ordinær reiving", da denne vel er enda mer avansert. Men vi gir det et forsøk!

Andre som har prøvd?

Har ikke prøvd, men det skal visst funke bra :)

Aldri hørt om så dette skal googles! Hun ligger også veldig urolig om natta og plager seg selv med hendene og armene.

Er det noe ala svøping, kanskje?

*googler* ;)

Aldri hørt om så dette skal googles! Hun ligger også veldig urolig om natta og plager seg selv med hendene og armene.

Er det noe ala svøping, kanskje?

*googler* ;)
Jepp, og svøping er nok mer riktig begrep på det som det var snakk om her. Reiving er litt mer ekstremt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepp, og svøping er nok mer riktig begrep på det som det var snakk om her. Reiving er litt mer ekstremt.

Ok. Har prøvd å pakke henne godt inn, men hun klarer alltid å få ut hendene. Hehe. Men hu roer seg veldig før hendene kommer ut. ;)

Jeg har prøvd svøping noen ganger når han er veldig urolig, og det effekt her ihvertfall.. :)

Back
Topp