Reist til fødestedet

ECB

Glad i forumet
da lille ikke var villig til å komme før den lokale fødeavdelingen stenger er jeg nå reist bort for å føde.
Er utrolig frustrert over at bare for at staten skal spare noen kroner må vi fødende lide. Jeg må reise fire timer og bo på sykehushotell frem til lille endelig kommer. Mannen kan ikke være med for han må være hjemme med de andre barna. Så når fødsel endelig starter så må han ordne med noen som kan passe barna å så må han kjøre fire timer og bare håpe på at han rekker å komme frem før lille er ute.
Jeg personlig mener dette er unødvendig stress for den gravide. Jeg har ikke klart og slappe av noe serlig de siste ukene. Og jeg vet at jeg værtfall ikke får til å slappe av der jeg skal bo. Jeg hater og være borte. Minste sønnen min er snart 6 år og det er tredje gangen jeg er borte fra han. Jeg er en veldig hønemor og ser helst at jeg har full kontroll på barna.
Og det gjorde det ikke akkurat noe bedre at minstegutten hylskreik når jeg dro hjemmefra. Jeg har prøvd å forklare hvorfor jeg må dra, men det virker ikke som han bryr seg om det. Mannen har lovet han at han skal få sove i senga sammen med han. Så håper det roer seg.

Så kjipt. Håper babyen kommer snart så du slipper å være så lenge borte. :Heartred

Så utrolig frustrerende at staten skal spare penger på slikt, helt enig med deg!!

Og så lei at du måtte reise bort fra familien din. Håper fødselen skjer snart, og at du klarer å slappe av og hvile deg litt på hotellet i mens ❤️

Så kjedelig at det medfølger så mye ekstra styr fordi de stenger fødeavdelingen. Håper minstegutten roer seg og at det ikke er så lenge til fødsel slik at du snart er hjemme igjen. Og ikke minst at far rekker fødselen.

Får du dekket utgiftene med overnattingen? Og hvor langt er du på vei?

Off så utrolig sjipt :/ håper det ikke går for lang tid før den lille melder sin annkomst så dere kan komme dere hjem igjen snart

Så kjedelig at det medfølger så mye ekstra styr fordi de stenger fødeavdelingen. Håper minstegutten roer seg og at det ikke er så lenge til fødsel slik at du snart er hjemme igjen. Og ikke minst at far rekker fødselen.

Får du dekket utgiftene med overnattingen? Og hvor langt er du på vei?
Jeg får dekket utgiftene. Men far får ikke.
Jeg har termin på tirsdag. Håper jeg ikke må gå langt over

Feriestengt fødeavdeling her også. Jeg fødte på sykehus 2 timer unna. Dro dit dagen før jeg fødte. Mange tegn på at fødsel kom snart.
Har en gutt på 2 år som var hos besteforeldrene da vi var borte. Det gikk veldig fint.:)
Jeg tenker at når det er sånn så får man gjøre det beste ut av det og være positive så ordner det seg for oss.:)
Håper du slipper å vente så lenge på babyen. Lykke til!:)

Feriestengt fødeavdeling her også. Jeg fødte på sykehus 2 timer unna. Dro dit dagen før jeg fødte. Mange tegn på at fødsel kom snart.
Har en gutt på 2 år som var hos besteforeldrene da vi var borte. Det gikk veldig fint.:)
Jeg tenker at når det er sånn så får man gjøre det beste ut av det og være positive så ordner det seg for oss.:)
Håper du slipper å vente så lenge på babyen. Lykke til!:)
Her er egentlig ingen tegn på fødsel.

Krysser fingrene for at oppholde ikke blir alt for langt, og at mannen din rekker seg fram :Heartred

Så kjipt å måtte reise bort [emoji53] Håper det blir fødsel på deg snart og at mannen rekker frem i tide [emoji4]

Tusen takk for snille ord <3
Nå har jeg vært og spist kveldsmat og har lagt meg til tross for at klokken bare er halv ni. Er ikke noe å gjøre her så jeg skal benytte muligheten til å se ferdig noen serier heldigvis godt wi-fi :)

Helt utrolig! Og vi lever i 2018?!

Forstår deg kjempegodt, rett og slett en fæl og unødvendig situasjon å være i!
Sender deg en styrkeklem! Hold ut :Heartred

Håper babyen kommer snart. Får du stripping og akkupunktur fra jordmor imens du venter?

Håper babyen kommer snart. Får du stripping og akkupunktur fra jordmor imens du venter?
Jeg har ikke sett en jordmor siden jeg kom hit på lørdag. Har ikke sett noen. Jeg har fått sett bra mye serie og har hvilt mer enn noen småbarnsmor noen gang har gjort. Termin er imorgen. Så da skal jeg begynne å mase.

Back
Topp