Reisevogn

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Hvilken reisevogn anbefaler dere?

Har hittil sett på babyzen yoyo, men er det andre som er like god eller bedre?

Har tenkt til å bruke den på reise og på korte turer på butikken. [emoji4]

Vi kjøpte Baby jogger city Tour i fjor for å kunne bruke den som håndbagasje i fly og på reiser, og er veldig glad for at vi valgte den istedenfor Babyzen yoyo. City Tour er større enn yoyo, men allikevel er den innenfor målene på håndbagasje til flyselskapene og man kan bruke den som håndbagasje i fly. Vi brukte den på SAS i fjor sommer som håndbagasje. Den er også god å trille og den var helt fantastisk på sydentur i fjor [emoji4] Anbefaler veldig city Tour! [emoji1]

Vi kjøpte Baby jogger city Tour i fjor for å kunne bruke den som håndbagasje i fly og på reiser, og er veldig glad for at vi valgte den istedenfor Babyzen yoyo. City Tour er større enn yoyo, men allikevel er den innenfor målene på håndbagasje til flyselskapene og man kan bruke den som håndbagasje i fly. Vi brukte den på SAS i fjor sommer som håndbagasje. Den er også god å trille og den var helt fantastisk på sydentur i fjor [emoji4] Anbefaler veldig city Tour! [emoji1]

Har hørt om den, men ikke tenkt på at den var så liten at man fikk den med inn på flyet. Må sjekke den ut! [emoji4]

Har hørt om den, men ikke tenkt på at den var så liten at man fikk den med inn på flyet. Må sjekke den ut! [emoji4]

Jeg trodde heller ikke det i fjor når jeg stod i butikken for å se på reisevogn og var egentlig fast bestemt på at jeg skulle ha yoyo. Men hun i butikken tipset meg om city Tour og sa at den kunne være håndbagasje i fly og var godkjent til det så fikk jeg sett vognen og trodde henne ikke helt med en gang for den såg så stor ut. Men vi målte vognen når den var lagt sammen og tok av hjulene og da var den innenfor målene på håndbagasje til SAS og Norwegian. Jeg ringte også SAS for å spørre de siden det var de vi skulle reise med og han jeg snakket med sa at så lenge den var innenfor målene så var det ikke noe problem. Men hjulene må tas av å legges i en sekk eller noe for at den skal gå som håndbagasje å det var virkelig ikke stress i det hele tatt. Hjulene var veldig enkle å ta av og på så det var ingen problem. [emoji4]

Bugaboo Bee eller McLaren Techno XT er mine ståltips og de to trillene vi har vært overlegent mest fornøyd med. Jeg har bestilt Bee igjen til bolla i magen.

McLaren ser ut som en standard paraplytrille, men den har mange finesser, bedre fjæring enn de første, mulighet for å regulere styret i høyden, fin skjerm for solen, full liggestilling mm. Virkelig god!

FE990CC9-0064-4E5E-895F-44E9EAA5ACDB.jpeg

Back
Topp