Reisevogn tips!

MissLilli

Flørter med forumet
Sommerfuglene
Noen som har noen tips til gode reisevogner til baby på ca 5-6måneder? Jeg skal på ferie og er full bil, så trenger en som tar liten plass, men som er stabil nok til en såpass liten en. Søker rundt på finn for brukte, men vet ikke helt hva jeg skal se etter! Har sett på bugabo bee3 som et alternativ.
 
Sjekk ut The Stroller Workshop på YouTube. Kjempe nyttig!

Jeg har brukt Bugaboo Bee til ettåring. Tror det var den tidligste utgaven, var i hvert fall i 2016. Synes den passer bedre litt eldre barn. Lite støtte. Baby detter litt til siden. Kanskje nyere utgave er bedre men finnes helt sikkert andre reisetriller som har bedre sete. Ellers var det en alle tiders vogn.
 
Vi begynte å bruke reisevogna når han var 5mnd.

Egenskapene som jeg synes er best:
- kan legges helt flat
- kan åpnes og lukkes med kun 1 hånd (kjempenyttig når du reiser alene eller tar taxi/uber alene for eksempel)
- mulighet for bilstoladaptere (igjen veldig nyttig når du reiser med taxi/uber for eksempel med barn under 2 år)
- kan tas med på fly

Vi har cybex coya som koster en del, men jeg vet at det finnes andre som har samme egenskaper.
Cybex coya trilles helt fint i byturer men erstatter ikke hovedvogna i vinter for eksempel.

Vi kommer å bruke den til han er ca 4 år og mest som “bilvogn”. Men veldig bra at den kan også flys med. Har også brukt den på et bryllup hvor vi tok taxi til.
 
Back
Topp