Reisevei til føden

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Inspirert fra September gruppa. Vi har veldig lang vei. 3 timer sånn ca, om alt klaffer.

Jeg er veldig nervøs for hva jm tenker når jeg begynner til henne denne gang. Hadde tre timer fødsel i sist. Litt i underkant egentlig. Ble røsket på 2cm etter vaktskifte kl 23 og så var hun ute litt før kl 02. Regner kanskje med at jeg må være inn i byen rundt termin denne gang. Noe jeg ikke ønsker :/

Hva med dere?

Jeg har ca 15 min til sykehuset med bil :)

Her er det ca 35 min

Ca 10 min med bil her, og forrige fødsel tok veldig lang tid så jeg kan vente hjemme en stund. Dumt hvis det blir ekstra stressende for deg rundt fødsel med tanke på reisevei :Heartred

5-10 minutter i bil her og. Veldig heldig sånn sett. Hadde samme reisetid ved forrige fødsel, selv om det var i annen by.

50.min

5-10 minutter her. Jeg kan se for meg at samboeren min kommer til å bruke lenger tid på å finne parkering :hilarious:

3-4min med bil, 25min å gå.
Gikk til føden sist, men da bodde vi 3min unna men kan si at det tok lenger tid å gå enn de 3min vi vanligvis brukte. Denne gangen blir det bil☺️

Skal føde hjemme, men om vi må på sykehus så har vi 10-30 min, alt etter tid på døgnet.

Men når du har så lang vei, blir du ikke hentet i helikopter da? Ved behov selvfølgelig, ikke uansett. Evt innlagt i tiden før?

Nærmeste sykehus er kun 5 min unna. Men får ikke lov å føde der så blir et som er ca 45 min unna.

25 min til nærmeste sykehus, men pga fritt sykehusvalg velger vi et som ligger 50 min unna.

Back
Topp