Reisevei til føden

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Jeg er liiiit rastløs av meg ja.
Men går jeg ut på tur får jeg bare vondt i bekkenet...og å ligge ned og slappe av...funker ikke :P

Så da lurer jeg på:

Hvor lang reisevei har du til føden?

15min :-) ingen fare for no særlig kø heller :-)

Her er det 23 minutter (uten rush)
Og med tanke på at sist fødsel varte i totalt 50 minutter, så har vi ikke mye tid å sumle på, eller bli stående i rush!
Hva med deg?

50 min uten kø, 2 timer med kø. så vi reiser og bor hos min mor en ukes tid før termin.

5 minutter uten kø! Og er ikke ofte kø her heller.. Går på 15 min! Men det har jeg ingen planer om å gjøre m rier;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ca 45 minutter! Kjempe redd for at det blir kø... Men med tanke på at forrige fødsel tok sin tid burde jeg egentlig ikke bekymre meg i det hele tatt :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

10-15 minutt uten kø, men det er europavei halve veien og nabolag resten av veien, så kø møter vi ikke på:)

8 min med taxi, 10 med buss :) Tipper det blir taxi altså. Men busstoppet er like utenfor døren da. Vi har ikke egen bil.

Med bil: 5 minutter når det ikke er noen andre biler og gående ute. 10 min på "høylyst dag".

Mange som bor veldig nære sykehuset!

Vi vil nok bruke 20-25 minutter. Også tar jo parkering og det å gå bort til sykehuset fort 5 minutter da :P

Med bil: 5 minutter når det ikke er noen andre biler og gående ute. 10 min på "høylyst dag".
Samme her;) Eneste er at om jeg føder 1 eller 2 påskedag så steinstår trafikken helt til sykehuset, for vi må ta riksvei 7 for å komme frem:p

Her er det 23 minutter (uten rush)
Og med tanke på at sist fødsel varte i totalt 50 minutter, så har vi ikke mye tid å sumle på, eller bli stående i rush!
Hva med deg?

Det var ikke lange tiden nei.
Jeg har liksom tenkt at vi må være "raskt ute" jeg.

Vi har reist inn når det har vært sånn ca 5 min imellom riene, og da har vi hatt 20-30 min til sykehuset.
Fødslene har vært 4 timer og 2 timer (sånn fra vi kom på sykehuset).
Jeg har liksom tenkt at denne gangen må vi ikke være sånn at vi venter lengst mulig før vi reiser. Men gjøre oss klare så fort vi er under 10 min imellom riene. Vi må jo ha en nabo til å komme og passe ungene frem til svigermor kommer også. Svigermor har en time å kjøre til oss.

15min uten rush. Sikkert nærmere 30min dersom det er morgenrush. "Problemet" er bare at det på dagtid fort tar bortimot en time med kjøring rundt for å klare å finne en parkeringsplass på sykehuset :rolleyes:

5 min så kan ikke klage ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp