Reisetrille

Lunken

Blir kjent med forumet
Skal fly med norwegian og lurer på om noen har fått med Cybex eesy S twist 2 som håndbagasje? Vil gjerne ha en bakovervendt siden hun kun er 7 mnd, hvis ikke vurderer jeg babyzen yoyo 6+ om noen har erfaring me den? Eventuelt andre triller som kan tas med som håndbagasje

(har skrevet i utstyrs-tråden også, men det er kanskje mer passende her)
 
Skal fly med norwegian og lurer på om noen har fått med Cybex eesy S twist 2 som håndbagasje? Vil gjerne ha en bakovervendt siden hun kun er 7 mnd, hvis ikke vurderer jeg babyzen yoyo 6+ om noen har erfaring me den? Eventuelt andre triller som kan tas med som håndbagasje

(har skrevet i utstyrs-tråden også, men det er kanskje mer passende her)
Sikreste du gjør er å ta mål av grillen sammenlagt å så sjekke tillatt mål på sas fly :)
 
Sikreste du gjør er å ta mål av grillen sammenlagt å så sjekke tillatt mål på sas fly :)

Grillen håper jeg kan bli igjen hjemme :laughing002 Hehe Neida.

Men ja har sjekket målene og Cyber er noen cm for lang, men leste på en test at de fikk ta den med inn, så vett ikke om vi bare gambler
 
Vi har en Bugaboo Ant som går som håndbaggasje. Den er grisedyr ny, men se på Finn eller lignende. Den er i alle fall superduper bra! Kan snus begge veier :)
 
Back
Topp