Reisetrille

Aprikosblomst

Elsker forumet
Noen som har reisetrille å anbefale??
Vi skal til Hellas når snuppa er 11 mnd, og slik jeg forstår det vil det bli trangt å dra med seg emmaljungan :)

Buggaboo trillen fikk jeg anbefalt. Finnes liten vognpose til den så kan brukes når de er baby også:-) og så er det veldig bra solskjerming som sikkert er lurt siden dere skal til syden.

Jeg likte godt bugaboo bee. Men den er dyr. Villle tatt en titt på greentom upp.

Mountain buggy nano2

Vi har mountain buggy nano, har til og med hatt den med inn på flyet. Eneste minus er at kalesjen er kort, men det har vi løst med å feste på en ekstra solskjerm

Vi hadde Babyjogger City Mini og var godt fornøyd! Fantastisk solskjerming som vi ikke kunne ha vært foruten

vi kjøpte ei billig vogna fra beemo på jollyroom. De har ikke akkurat den lenger, men sikkert noe tilsvarende. Den hadde ekstra lag i kalesja så den skjermer godt for sola, seler og helt flat liggestilling (hun var 2 mnd da vi brukte den første gangen så det var viktig for oss) og med svingbare hjul :) Ville ikke legge så innmari mye i det da den fort blir stygg og sandete på stranden :)

Back
Topp