Reisetrille!

Kosemutter

Elsker forumet
Marslykke 2016
Er det noen som har gode og dårlige erfaringer med reisetriller? Er på utkikk etter en trille som tar lite plass, er god å trille og med god liggestilling. Trilla vil bli brukt av gutten min som blir 2 år i juni. Siden lillesøster kommer i mars er det viktig at den tar lite plass i bil da vi må ha med vogn til henne og. Gutten kommer nok ikke til å sitte mye i vogna, men er godt å ha med hvis små bein blir slitne, eller til en dupp når man er på farten. Har sett på Babyzen Yoyo og Babyjogger vue og synes de virker fine til vårt behov.

Last edited:
Jeg har babyjogger vue :) Hadde den med på ferie i oktober. Går ikke som håndbagasje på fly men null problem å sjekke den inn. Er god å trille, og så synes jeg det er veldig fint at man kan ha den mot deg.

Har mountain buggy Nano, helt super trille til 2 åringen vår :) tar liten plass å er billigere enn babyzen. hadde babyzen yoyo men den tippet nesten ved flere anledninger hvor 2 åringen skulle ta opp bamsen sin så da solgte vi den å byttet til Nano som er mye bedre :) mer stabil, bedre handlekurv under men fortsatt tar den liten plass å vi fikk den med om bord på fly.

Back
Topp