Reisetrille

FruGlad

Elsker forumet
Noen som har en reisetrille å anbefale? Vil gjerne ha en som er lett og handy, og som kan legges mest mulig ned slik at lille gutt kan sove godt i den. Vi skal til syden før påske, så tenkte det kunne være kjekt med en slik trille da.

Jeg kunne selv trengt tips, klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe. Har googlet, og sett på alle man kan kjøpe rundt der jeg bor, men tror nesten jeg må gå i butikken og se på de forskjellige trillene fordi jeg ikke blir klokere. 

Vi og skal til å kjøpe reisetrille, lei av å løfte citycross vogna inn og ut av bilen hele tiden.
Har lest veldig mye positivt om BabyJogger city mini, og vi kommer til å kjøpe den så snart jeg finner ut hvor man får kjøpt den i andre farger enn sort og lilla.

Har kjøpt en billig Carena Easy på finn.no, som vi skal bruke i syden. Den virker helt ok, om man ikke vil legge så mye penger i ei trille :)

Takk, skal prøve og sjekke ut de to trillene. Vi har en joggevogn i tillegg til Emmaljunga duo edge så vil bare ha en enkel, men bra reisetrille til sydenturen. Er best å få se vognen, ja. Det er bare det at vi bor langt unna nærmeste babyutstyrsbutikk så det blir nok å bestille på nett.

Her var vi veldig fornøyd med Carena sin trille til førstemann,den er ikke ei dårlig vogn.Har kommet best ut i tester også:-)
Skal garantert kjøpe den igjen nå til sommeren.

Har erfart at ikke alltid det dyreste er det beste

Letzitia skrev:

Her var vi veldig fornøyd med Carena sin trille til førstemann,den er ikke ei dårlig vogn.Har kommet best ut i tester også:-)

Carena Lieback Lux, eller Carene Easy som har kommet best ut i tester?
Har googlet reisetrille tester, men fant ingen..

Leelu skrev:

Letzitia skrev:

Carena Lieback Lux, eller Carene Easy som har kommet best ut i tester?
Har googlet reisetrille tester, men fant ingen..

Jeg også lurer! :-)

Ble fortalt av butikken som solgte dem.
Leste også på forbruker rådets sider  år 2005/2006

Vi kjøpte Zero2Four sin Breeze trille igår, på babykveld på Barnas hus.. Den virker kjempefin syns jeg. Trehjuling, neeeesten full liggestilling, god plass, gode seler, god å kjøre. Litt lette og "pinglete" hjul, så den egner seg nok best til byvandring, sentervandring og tassing på ferie. Men som sagt, så syns jeg den virket finfin 

Back
Topp