Reisetrille :)

Natha90

Forelsket i forumet
Hvilken reisetrille synes du er bra & hvorfor? Til bruk når man reiser til Syden, gå i butikker osv. 

kommer an på behovet for trillen;-)

Er dere høye, vil dere ha en lett trille, en som kan regulere håndtak, en som har full liggestilling, en som kommer med mye utstyr, som regntrekk og fotpose?, en som er vendt mot dere?

Hvor gammelt er barnet? Er det under ett år, ville jeg valgt sittedel mot foreldrene. Den nye Quinny Extra har dette. Har ikke testet den ut men ser ut til å være grei for mindre barn.

Ellers er jeg veldig fornøyd med min Titanium Breeze, nå kalt 4ME Fusion:-D Den er lett, kun 6 kg. Svinger lett, lett å slå opp og å legg sammen, følger med kalesje, fottrekk og regntrekk samt transportbag og bumperbar og grei størrelse på handlekurv under. Koster lite ny.

Han e 16 mnd, så go liggestilling som mulig, e ikke sæli høy akkurat så justerbar handtak haddde vært fint :) Fottrekk må den ha, det e uansett om den e vendt mot mæ eller ikke det har ingenting å si :) Den må være lett, den skal brukes til syden ferie, shopping :)

Back
Topp