Reisetrille!

polkagris

Forelsket i forumet
Noen som har en BRA reisetrille å anbefale? Vi reiser på ferie i sommer og Simo kombivogn blir ikke aktuelt å ta med[;)]
Kanskje noen har en til salgs?[:)]
Den må gjerne være kjekk i litt kupert terreng[8D]

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: kiwi.

Jeg vil anbefale Carena Easy jeg! Synes den er suveren [:D]

kan den legges helt ned? Står det på nettet men vil være sikker [:D]

Ja, blir helt flat :)

Reisetrille til kupert terreng er kanskje ikke så enkelt å finne?[:D]

Hva med Brio Race 2011 modellen? Den har god liggestilling, forbedret fra tidligere modeller[:)]
Det er jo ikke en typisk reisetrille, men en liten sportsvogn...

carena easy syns jeg er utrolig skranglete, egner seg best til kjøpesenter den vognen.

ORIGINAL: ninni82

Hva med Brio Race 2011 modellen? Den har god liggestilling, forbedret fra tidligere modeller[:)]

Nei, det er vel strengt tatt ikke så enkelt å finne en barnevogn som er beregnet på "fjelltur" hehe[:D]

Men, vi skal reise til irak, kurdistan, og ser for meg at det vil bli en del trilling på grusveier, og jorder(!) [8D]
Skal sjekke ut den du nevnte også!

Hvor mye koster dissa tro? Jeg er også på jakt etter trille.. men den skal være rimelig, siden vi har en vogn.. men bare ikke plass når vi reiser i sommer

ORIGINAL: polkagris

ORIGINAL: ninni82

Nei, det er vel strengt tatt ikke så enkelt å finne en barnevogn som er beregnet på "fjelltur" hehe[:D]

Men, vi skal reise til irak, kurdistan, og ser for meg at det vil bli en del trilling på grusveier, og jorder(!) [8D]
Skal sjekke ut den du nevnte også!

Da hadde jeg nok gått for noe mer robust ja![:)]

her kan du se den http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=381022&b_kid=325066

Back
Topp