Reisetrille

*calo*

Betatt av forumet
Noen som har en god å anbefale :) Til lille snuppa på 2 år og 2 mnd. Reisetrilla jeg hadde er ødelagt, Carena Easy. Så lurer på om jeg skal ha en annen nå... Hva har dere? Vi bruker aldri vogn - bare tenkt å ha en når vi skal ut å reise..

Vi har MacLaren Quest og er veldig fornøyd med den [:)]

Den er stortsett med om vi trenger vogn, Simoen står mest i gangen....

ORIGINAL: *trinemor*

Den var fin [:)] Er ikke hjulene litt små? Hadde en reisetrille med små hjul som på en måte "la seg på tvers" når vi gikk på glatte flater. Det er noe sånt som den du har jeg kunne tenkt meg, men litt skeptisk til hjulene.. Koster en sånn en?

ORIGINAL: Prinsesse Jasmin

ORIGINAL: *calo*

Noen som har en god å anbefale :) Til lille snuppa på 2 år og 2 mnd. Reisetrilla jeg hadde er ødelagt, Carena Easy. Så lurer på om jeg skal ha en annen nå... Hva har dere? Vi bruker aldri vogn - bare tenkt å ha en når vi skal ut å reise..

her har vi en 4me Copenhagen, og den er vi kjempefornøyd med [:D]

Den så veldig fin ut [:)]

Den var fin [:)] Er ikke hjulene litt små? Hadde en reisetrille med små hjul som på en måte "la seg på tvers" når vi gikk på glatte flater. Det er noe sånt som den du har jeg kunne tenkt meg, men litt skeptisk til hjulene.. Koster en sånn en?

Tror den koster mellom 1000 og 2000 kr i Norge [:)] vi kjøpte den på ferie i Usa. De har den på Babyshop tror jeg...

Har ikke trillet den så mye på glattisen, men synes den er overraskende god å trille. Går til og med med en hånd på jevnt underlag [:)]

Vi bruker den mest som kjøpesentertrille, men på ferie er det eneste vogna vi har med [:)]

Tror den koster mellom 1000 og 2000 kr i Norge [:)] vi kjøpte den på ferie i Usa. De har den på Babyshop tror jeg...

Har ikke trillet den så mye på glattisen, men synes den er overraskende god å trille. Går til og med med en hånd på jevnt underlag [:)]

Vi bruker den mest som kjøpesentertrille, men på ferie er det eneste vogna vi har med [:)]

Kanskje jeg skal vente til vi drar... Vi skal til USA på ferie :)

Kanskje jeg skal vente til vi drar... Vi skal til USA på ferie :)

Ja, det går jo an det da [:)] vi kjøpte den på Ebay og sendte den hjem til familien vi har der. Kjekt det [:)]

4me Copenhagen og Carena Easy er vel omtrent identiske [;)]
Samme produsent.

her har vi en 4me Copenhagen, og den er vi kjempefornøyd med [:D]

Den så veldig fin ut [:)]

man kan låse hjulene når man trenger det, det er god plass under, liten lomme i kalesjen, "flaskehylle" på håndtaket og nedfellbar rygg

lillegull koser seg som bare det i den når vi bruker den. og så er den lett og slå sammen, lett og bære og tar liten plass.

i tillegg kostet den bare 890,- og det er til og leve med.

kan kanskje være greit for dere å vente med å kjøpe, bare tenk på om dere kanskje trenger på flyplassen, og videre frem til dere får kjøpt også.....

Hun vil jo helst gå selv... Er storesøstra på 5 som helst sitter i vogna. Derfor lurer jeg bare på om jeg skal kjøpe en helt enkel carena paraplytrille. Men den er litt i enkleste laget, i tilfelle vi får henne til å sove litt i vogna.. Også er den paraply litt ekkel å trille synes jeg.. Hadde 2 triller, men begge gikk i stykker på en flytur...

ORIGINAL: Fru H

4me Copenhagen og Carena Easy er vel omtrent identiske [;)]
Samme produsent.

De ser ganske like ut i hvertfall [:)] Men tror 4 me Copenhagen er litt billigere? Carenaen koster vel opp mot 1200 kr? Mulig jeg er helt på bærtur nå... Er så ferdig med småunger nå, at jeg ikke har vært innom en babybutikk på evigheter[:)] Så jeg vet ikke hva som finnes der ute lenger.

Carena Easy koster 999 på reflex her hvertfall [;)]

silvercross dazzle, ikke fått brukt den mye enda, kun litt hjemme og på en liten tur, men virker veldig bra.. sitter godt i den og grei i ryggen ved soving (tviler på det blir mye soving da, men savner seff. et form for fotbrett som er langt nok, men det finnes vel ikke på noen andre heller vil jeg tro[8|])

Back
Topp