Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *trinemor*
Vi har MacLaren Quest og er veldig fornøyd med den [:)]
Den er stortsett med om vi trenger vogn, Simoen står mest i gangen....
ORIGINAL: Prinsesse Jasmin
ORIGINAL: *calo*
Noen som har en god å anbefale :) Til lille snuppa på 2 år og 2 mnd. Reisetrilla jeg hadde er ødelagt, Carena Easy. Så lurer på om jeg skal ha en annen nå... Hva har dere? Vi bruker aldri vogn - bare tenkt å ha en når vi skal ut å reise..
her har vi en 4me Copenhagen, og den er vi kjempefornøyd med [:D]
Den var fin [:)] Er ikke hjulene litt små? Hadde en reisetrille med små hjul som på en måte "la seg på tvers" når vi gikk på glatte flater. Det er noe sånt som den du har jeg kunne tenkt meg, men litt skeptisk til hjulene.. Koster en sånn en?
Den var fin [:)] Er ikke hjulene litt små? Hadde en reisetrille med små hjul som på en måte "la seg på tvers" når vi gikk på glatte flater. Det er noe sånt som den du har jeg kunne tenkt meg, men litt skeptisk til hjulene.. Koster en sånn en?
Tror den koster mellom 1000 og 2000 kr i Norge [:)] vi kjøpte den på ferie i Usa. De har den på Babyshop tror jeg...
Har ikke trillet den så mye på glattisen, men synes den er overraskende god å trille. Går til og med med en hånd på jevnt underlag [:)]
Vi bruker den mest som kjøpesentertrille, men på ferie er det eneste vogna vi har med [:)]
Tror den koster mellom 1000 og 2000 kr i Norge [:)] vi kjøpte den på ferie i Usa. De har den på Babyshop tror jeg...
Har ikke trillet den så mye på glattisen, men synes den er overraskende god å trille. Går til og med med en hånd på jevnt underlag [:)]
Vi bruker den mest som kjøpesentertrille, men på ferie er det eneste vogna vi har med [:)]
Kanskje jeg skal vente til vi drar... Vi skal til USA på ferie :)
Noen som har en god å anbefale :) Til lille snuppa på 2 år og 2 mnd. Reisetrilla jeg hadde er ødelagt, Carena Easy. Så lurer på om jeg skal ha en annen nå... Hva har dere? Vi bruker aldri vogn - bare tenkt å ha en når vi skal ut å reise..
her har vi en 4me Copenhagen, og den er vi kjempefornøyd med [:D]
Den så veldig fin ut [:)]
man kan låse hjulene når man trenger det, det er god plass under, liten lomme i kalesjen, "flaskehylle" på håndtaket og nedfellbar rygg
lillegull koser seg som bare det i den når vi bruker den. og så er den lett og slå sammen, lett og bære og tar liten plass.
i tillegg kostet den bare 890,- og det er til og leve med.
kan kanskje være greit for dere å vente med å kjøpe, bare tenk på om dere kanskje trenger på flyplassen, og videre frem til dere får kjøpt også.....
ORIGINAL: Fru H
4me Copenhagen og Carena Easy er vel omtrent identiske [;)]
Samme produsent.