Reisetrille til ettåring

monaogmini

Andre møte med forumet
Vi skal på sydenferie i juni, og blir borte i to uker. Jeg vil ikke drasse med simo-vogna nedover. Og er derfor på utkikk etter en god vogn til jenta mi. Hun kommer til å sove i den på dagen, og kanskje også noen kvelder viss vi voksne vil være sent oppe (hun sover godt uansett hvor hun blir lagt). Så at den har god liggestilling er viktig, greit viss hun kan sitte mot meg men det er ingen must, og den må ikke være for dyr.
Hvilken resetriller annbefaler dere?

Minste jenta mi har ei Akta graco mojo. Full eller nesten full liggestilling(husker ikke, hun har aldri sovet i den), følger med fotpose,frontbøyle(som kan tas av) og regntrekk. Jeg betalte rundt 1100kr for mi. Som jeg forøvrig skal selge.

Vi hadde med simovogna til syden når gutten var 1 år! Angrer ikke i det heletatt på at vi tok med en så stor vogn! Smarteste vi gjorde! [:D] 

4ME fusion!! (Tidligere titanium breeze)
Full liggestilling, transportbag, veier kun 6 kg, kan tas som håndbagasje på fly, regntrekk OG adaptere til bilstol (maxi cozi/Brio) følger med i prisen. Koster ca 1500 full pris.

Tenker vel igrunn mest på at det er veldig kjedelig om det skulle skje noe med den[:'(]

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Vi hadde med simovogna til syden når gutten var 1 år! Angrer ikke i det heletatt på at vi tok med en så stor vogn! Smarteste vi gjorde! [:D] 

Tenker vel igrunn mest på at det hadde vert utrolig kjipt viss det skulle skje noe med den[:'(]

ORIGINAL: *Lykkelig og spent*

Full liggestilling, transportbag, veier kun 6 kg, kan tas som håndbagasje på fly, regntrekk OG adaptere til bilstol (maxi cozi/Brio) følger med i prisen. Koster ca 1500 full pris.

Denne skal jeg se nærmere på, kjekt å kunne ta den med som håndbagasje.

ORIGINAL: *Lykkelig og spent*

Vi har titanium breeze, kjempefornøyd! Vi kjøpte den da han var rundt ett år og han har ligget kjempegodt i den hele tiden. Den er lett å trille på de fleste underlag og svinghjulene er gode. (Ikke sånne som bare virrer rundt) Den står hos svigersene nå, de bruker den når de henter i barnehage og når han sover der.

Back
Topp