Reisetrille med liggestilling

lillesolstrålen

Blir kjent med forumet
Hei!

Vi ønsker gjerne en reisetrille med liggestilling (ikke Yoyo 6+ som har hvilestilling). Videre ønsker vi gjerne at den skal kunne være med på flyet i kabinen, men dette finnes vel ikke?

Gutten er 1,5 år og sover fortsatt 1 lur per dag, så jeg ønsker gjerne en god liggevogn i tillegg (selv om dette vil være en reisetrille).

Noen som har noen tips? Anbefalinger? Vi skal for øvrig til Spania, så lufting må den ha :)

Vi har den fra Troller, koster rundt 800 vis jeg husker riktig, og har kommet best i test hos foreldre.no. Den har liggestilling, men den er for stor til å ha med i kabinen da :-|

Ellers er den lett å fin. Jeg har den for å ta med på senter å slikt siden den er lett å slå sammen og ha i baggasjerommet.

Gutten er veldig gla i å sitte i den :D

Vi har Silver Cross micro, den har full liggestilling og er fin å sove i. Betalte 899 på jollyroom.

Slenger meg på denna tråden da eg og trenger en till jenta som e 1 år nær me ska ut å reise

Vi har chicco liteway med full liggestilling, veldig fornøyd. Kan ikke ta den med inn i kabinen da.

Vi har Maclaren Techno Xt som reisetrille. Jeg tror ikke du får den med inn på flyet, men til gjengjeld har den full liggestilling og en helt SINNSYK kalesje :D

Venter på Quinny Zapp Xtra 2. Man får også transportbag til den.

Vi har chicco liteway med full liggestilling, veldig fornøyd. Kan ikke ta den med inn i kabinen da.
Denne har vi og, elendig trillekomfort. Har ikke brukt den mer enn høyst nødvendig! Tok med city crossen til Spania når minsten var et år, orket ikke tanken på den trilla en hel uke.

MacLaren Techno XT! FANTASTISK trille!:D

Back
Topp