reisetrille med lang rygg?

Cameleon

Gift med forumet
vi skal til spania i juni, og da trenger vi reistrille til lillemann!
Alle jeg finner har så innmari kort rygg?

Finnes det noen reistriller med lang rygg??

Har jo sett litt på simo 487, men har litt lyst å se andre alternativer! :)

har både carena easy og simo 487. Fornøgd med begge to. men simo sin er nok den beste uten tvil. men carena er veldigt bra som billig trille til sydentur.

Simo er heller ikkje så dyr. Kjøpte heilt ny for 1499 kr [:D] Med fotpose,myggnetting og regntrekk[:D]

ORIGINAL: Living

har både carena easy og simo 487. Fornøgd med begge to. men simo sin er nok den beste uten tvil. men carena er veldigt bra som billig trille til sydentur.

Simo er heller ikkje så dyr. Kjøpte heilt ny for 1499 kr [:D] Med fotpose,myggnetting og regntrekk[:D]

oi! Det var vel rimlig for å være simoen? Kanskje jeg skal prøve å finne den ny til samme pris!

Takk for tipsene hittil!

ORIGINAL: Cameleon

oi! Det var vel rimlig for å være simoen? Kanskje jeg skal prøve å finne den ny til samme pris!

Takk for tipsene hittil!

Ja var så billigt at me MÅTTE berre kjøpa den[:D] Så er den kanon god og kjøra og god plass , men blir liten når den blir slått sammen[:D]  Me kjøpte den på Barnashus.[:)]

ORIGINAL: *aa*

Det er jo tilbudsprisen. Den koster jo ikke det til vanlig.

Fullstendig klar over det[:D][:D] Men me fekk den til den prisen, så kanskje ho og finner den til samme pris[:D][;)]

ORIGINAL: *aa*

ORIGINAL: Living

Det er jo tilbudsprisen. Den koster jo ikke det til vanlig.

Nei, det vet jeg jo, men jeg kan jo være på utkikk etter tilbudspris jeg også! Trenger den jo ikke før i juni, så har jo god tid! :)

Men, ser mange skriver den ikke er så lang i ryggen... såå, må vel prøve å få testet en. De har de ikke inne på noen av de babybutikkene vi har her, skulle av og til viiirkelig ønske vi hadde barnashus på denne kanten av landet! ;)

Vi har en Maclaren trille, og er superfornøyd med den. [:)]

Back
Topp