Reisetrille forslag???

Gizmonie

Elsker forumet
Hei jenter

Jeg skal på en lang tur i Mars mnd. Vi skal være borte fra torsdag til søndag.

Vi har emmaljunga duo vogn. Denne vil jeg ikke ta med på tur. Forslag til en trille??? hva er bra med den?? pris?? kan ryggen legges ned så barnet får sove?? Hva er viktig når en skal ha trille??

Hmmmm, tror eg hadde sett på finn.no itte ei vogn uansett ka eg hadde bestemt meg for....

Kor ska dokk?

Skal en lang tur til Bergen og en til London..
Syns det er mange vogner på Finn som koster mye. En kan få en bra trille for 2000 kr. Da gidder jeg ikke å betale 1000 for brukt

ORIGINAL: Gizmonie

Syns det er mange vogner på Finn som koster mye. En kan få en bra trille for 2000 kr. Da gidder jeg ikke å betale 1000 for brukt

Nei, sant nok det. kanskje de har någe sånn best i test på tv2.no? Eg og treng ei sånn [8D]

Å, så kjekt med london då! har ikkej vært der på 1, 5 år nå [:D] Ska dokk besøka någen eller bare kos?

ORIGINAL: Hekla85

Nei, sant nok det. kanskje de har någe sånn best i test på tv2.no? Eg og treng ei sånn [8D]

Å, så kjekt med london då! har ikkej vært der på 1, 5 år nå [:D] Ska dokk besøka någen eller bare kos?

Bare kos, men blir spennede med barn på flyet...Har vært mest mamma etter at vesla kom til, kansje på tide å gjøre noe kjæreste ting også[:D]

Bare kos, men blir spennede med barn på flyet...Har vært mest mamma etter at vesla kom til, kansje på tide å gjøre noe kjæreste ting også[:D]

Ja, d e lurt å finna på någen voksen ting og [:D][:D][:D]

Eg har flydd med victoria 2 ganger, ein gang aleina. gjekk kjempe fint. men hu var 2 og 3 måneder då.....så litt merr utfordring nå kaskje? Men eg tror bare de sitte og ser på alt som skjer og alle folkå rundt seg osv. turen til london tar jo ikkje så lang tid heldigvis [:)]

ej lika veldi gått vogna vår : titanium breeze

http://www.barnevognguiden.no/titanium-baby/titanium-baby-breeze.html

vogna blir lita når du legge den i sammen, å he du maxi cosi bilsete te ongen så kan du bruke de sete på vogna :)

Vi har nettopp kjøpt Carena Easy. Veldig fornøyd så langt. har jo bare kjørt den med han her inne da, for vi kjøpte den i går. [8D]
Den kosta bare 999 kr på babyshop, du får utrolig mye vogn for pengene. bare google den så ser du. du kan legge ryggen helt ned.. [:)] vi skal ut å reise med Kiel ferja snart, derfor vi kjøpte den. utrolig upraktisk å gå rundt med den vanlige vogna hans da...

Vil anbefale en cybex trille jeg. DEn er kjøpt på babyshop, men vet ikke hva den koster, for gubben kjøpte den til julegave. Vi har emmaljunga edge vi, og den ble for stor å dra med seg over alt, særlig fordi gutten ikke ligger lengre..bare sitte! Men det fine med den er at den kan reguleres, altså kan han sitte i ulike vinkler og ligge,, for det er jo begrensa hvor lenge og rett de skal sitte. Er utrolig lett og manøvrere, pakke sammen etc. Fint suplement til emmaljunga!

Oi mange bra forslag her, takk jenter[:D] Vogn jungel er ikke alltid så lett.[;)]

nei det er virkelig sant :P så er det jo så mange fine.. mest det jeg sliter med å velge den fineste :P
men spent på hva du ender opp meg :P håper vi får vite (a)

ORIGINAL: Jeiranne

nei det er virkelig sant :P så er det jo så mange fine.. mest det jeg sliter med å velge den fineste :P
men spent på hva du ender opp meg :P håper vi får vite (a)

Ja det skal jeg fortelle, leter side opp og side ned på nett[;)]

men på sånne reisetriller ville jeg ikke hatt såå mange krav som til en vanelig vogn..
hadde nokt mer tenkt på:
tyngde
om den kan legges godt ned så det er behadeli å sove i
at den er lett å liten å da med
å ikke koster alt for mye

kan fort skje at flye kan ødlegge de når en sender det som bagasje å når det bare er en lten trille pleier en å kunne ha de med som håndbagasje å brukes hele tiden ;)

har masse erfaring med reisetriller etter småsøsknene mine... når dee var små reiste vi minst 1-2 turer i åre så vi hadde MANGE sånne ;)

er også andre alternativer som å finne en grei billig en når en er kommet frem ;) det har vi også gjort mye.. fant helt greie triller som den jeg sente til bare 100-200 kr sånn at om vi ikke trodde vi kom til å bruke de når vi kom hjem ga vi debare til hotellene vi lå på..
å når vi var i dubai i 06 fant vi 2 triller (søsknene mine skilte 16 måneder så begge trengte) som vi var sååå fornøyde med at vi tok de hjem å de ble selfølgelig kartet ca 2 uker før jeg fortalte at jeg var gravid.. men de to tilsammen kostet mamma å de 300,- å kunne tas med som hondbagasje på flye å var såå god kavalitet at vi hadde de i 4 år å de var like gode som da vi kjøpte de eneste grunden til at de ble kastet var fordi mamma å de hadde opprydning å tenkte at det var så lenge til de ble besteforeldre at når den dagen kom hadde de nok av penger til å kjøpe nytt utstyr som vi kunne ha (vittig at 2 uker etter får de vite at de blir besteforelde)

ble litt langt dette, men kan være det hjelper med beslutningene [:D]

ORIGINAL: Mamarita

Vi har nettopp kjøpt Carena Easy. Veldig fornøyd så langt. har jo bare kjørt den med han her inne da, for vi kjøpte den i går. [8D]
Den kosta bare 999 kr på babyshop, du får utrolig mye vogn for pengene. bare google den så ser du. du kan legge ryggen helt ned.. [:)] vi skal ut å reise med Kiel ferja snart, derfor vi kjøpte den. utrolig upraktisk å gå rundt med den vanlige vogna hans da...

Denne kjøpte jeg sist. Er ikke fornøyd med den i det hele tatt. Brukte den som vogn da jeg bodde tre mnd i London med førstemann. Brosteinene gjorde at hjulene fort begynte å knirke, holdt på å bli gal av det. har flott plass til ting under vognen, men må være oppmerksom på at det som ligger der må regnes sammen med barnet sin vekt i totalen. vi lastet nok for tungt og hele vognen ble nedsegen.

enig,har funnet en kjempe god reise trille som kan legges helt flat for200kr,helt utrolig''''''

Hmmmm, tror eg hadde sett på finn.no itte ei vogn uansett ka eg hadde bestemt meg for....

Kor ska dokk?

Dytter litt, må jo være flere som har reisetriller???[:-]

Vi skal til Tyrkia 2 uker i sommer og har kjøpt Simo Reisetrille (simo 487). Kommer i tillegg til å bruke den som barnehagevogn. Full liggestilling, luftkanalhjul, regntrekk og fotpose. Veier 12 kg.

Koster vel egentlig 2700 kr, men vi kjøpte den til halv pris på Barnas Hus forrige uke [:)]

Back
Topp