Reisetips

nr 3 på tur.

Forelsket i forumet
JIPPI. da drar vi til Danmark neste helg:) Gleder meg supermye. Jeg å lillegullet drar og besøker tante:D
Men grur meg litt til reisen. noen her som har reist med fly?
Tips motas med stor takk:D

min erfaring er at det er enkelt å reise med spedbarn, det blir verre etterhvert [:)]. kan være lurt å legge de til puppen ved letting og landing, da trykket er verst. ellers har mine sovet seg gjennom sine flyturer..

takk.
får en kjøpe slike bagger til vogna på flyplassen? Hvor er det best å sitte? setene helt fremmerst var opptatte.. Det var litt dumt

ORIGINAL: jonne

takk.
får en kjøpe slike bagger til vogna på flyplassen? Hvor er det best å sitte? setene helt fremmerst var opptatte.. Det var litt dumt

tror ikke man kan sitte helt forrerst pga nødutgang. de gangene jeg har flydd så har ikke flyet vært fullt så da har jeg flyttet meg til der det har vært ledige seter ved siden av hverandre så jeg har hatt litt mer plass. om det er fullt tror jeg at jeg ville ha sittet innerst eller ytterst (så jeg ikke hadde fått ukjente på begge sider), hvis du har med mannen så får dere jo plass ved siden av hverandre så da er det samme hvor.

Back
Topp