Reisetips til Svalbard?

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Jeg har lyst å reise til Svalbard til våren. Noen som har vært der? Eller enda bedre, bor der? ;) Lurer på å dra i mars/april. Noen tips til hotell, aktiviteter osv?

Hm.. Ingen som har vært på Svalbard her altså? Jaja. Da får jeg heller skrive ett reisebrev når jeg kommer hjem da ;)

Det er drømmen til mannen. Så skriv gjerne et reisebrev :D

*hånda I været* Jeg har vært på Svalbard i mars!

Regner med at du tenker på Longyearbyen? I så fall anbefaler jeg Spitsbergen Travel for tips om aktiviteter, mat og overnatting. I mars/april tror jeg en båttur er den beste måten å se øya og dyrelivet (og fargene!). Men treffer du sen snø er det flott å kjøre hundespann eller scooter innover Adventdalen. Er det snøfritt, kan dere lete etter fossiler ved Longyearbreen. Isgrottene er magiske, hvis dere er I form til å dra dit.

*hånda I været* Jeg har vært på Svalbard i mars!

Regner med at du tenker på Longyearbyen? I så fall anbefaler jeg Spitsbergen Travel for tips om aktiviteter, mat og overnatting. I mars/april tror jeg en båttur er den beste måten å se øya og dyrelivet (og fargene!). Men treffer du sen snø er det flott å kjøre hundespann eller scooter innover Adventdalen. Er det snøfritt, kan dere lete etter fossiler ved Longyearbreen. Isgrottene er magiske, hvis dere er I form til å dra dit.

Yey! Endelig noen med tips! Takk! Tenker på Longyearbyen ja :)

Spis en bedre middag på Huset - fantastisk mat og vin!
Dra på båttur for å se dyrelivet,som noen skrev her oppe,samt den fantastiske naturen - det er helt magisk!
Generelt er det noe helt eget med stemningen der oppe,bare det å Være der,er så glade for at jeg har opplevd Svalbard :)

Æsj, nå leste jeg at gravide frarådes å være med på både hundekjøring og snøscootersafari, og dette er jo noe av det jeg har veldig lyst til! Er ikke gravid enda, men håper jo å være det innen da.. :(

Back
Topp