Reisetips med en toåring. 2022

Lila901

Andre møte med forumet
Litt random, men lurer på om noen har noen råd til ferie til utlandet neste år. Da vil datteren min være 2 år. Ønsker hovedsaklig ikle reise sånn kjempe langt, selvom drømmen hadde vært et litt mer eksotisk land enn Spania. Vi tenker å spare noe av årets feriepenger sånn at vi skal kunne bruke en del på reisen. Ønsker noe litt luksus, men samtidig noe barnevennlig. Aner ikke hvor vi kan dra. Tror jeg Jar googla meg i hjel.

ønsker
Ved stranden
Barnevennlig -barnebasseng oSv
Ikke alt for typisk syden, hvis det går an å si

Kroatia?

Kroatia (broren min med barn på nå 3 og 6 drar dit hver sommer. Blitt favoritt), sydfrankrike, Italia (Sardinia, Gardasjøen), Hellas (må kunne finnes en øy som er litt mindre turistpresset kanskje?:))

Litt lenger unna kunne være en av de litt mindre besøkte Kanariøyene eller evt. Madeira. Sistnevnte er en personlig favoritt, selv om jeg ikke har vært der med barn (ennå;)).

Kroatia (broren min med barn på nå 3 og 6 drar dit hver sommer. Blitt favoritt), sydfrankrike, Italia (Sardinia, Gardasjøen), Hellas (må kunne finnes en øy som er litt mindre turistpresset kanskje?:))

Litt lenger unna kunne være en av de litt mindre besøkte Kanariøyene eller evt. Madeira. Sistnevnte er en personlig favoritt, selv om jeg ikke har vært der med barn (ennå;)).
HAr hatt lyst til å reise til Krotia, men har vært noe skeptisk mtp at det ikke er sandstrender der. Hvor i Kroatia har de pleid å reise? Noen anbefalinger?

Madeira har jeg ikke sett noe på. Hvor i Madeira har du vært tidligere?

HAr hatt lyst til å reise til Krotia, men har vært noe skeptisk mtp at det ikke er sandstrender der. Hvor i Kroatia har de pleid å reise? Noen anbefalinger?

Madeira har jeg ikke sett noe på. Hvor i Madeira har du vært tidligere?

Vet ikke helt nøyaktig, men i hvert fall godt sydpå. Mener da de fant noen sandstrender også.

Madeira er veldig liten, så vi var i den største byen Funchal. Hadde bil så vi kunne ta utflukter derfra.:)

Madeira (Calheta, Seixal eller hvor som helst om dere leier bil), Azorene eller Montenegro:)

Back
Topp