Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rawyn
Hvordan gjør man det med bilsete? Vi kommer til å trenge det når vi reiser utenlads til sommeren. [>:]
Og hvem henvender jeg meg til ang vaksiner før turen?
ORIGINAL: Nala
Hvordan gjør man det med bilsete? Vi kommer til å trenge det når vi reiser utenlads til sommeren. [>:]
Du kan henvende deg til helsestasjonen eller fastlegen angående vaksiner. Kommunen har ofte et eget vaksinasjonskontor.
Tror man kan få leid bilstoler noen steder, f eks gjennom bilutleiere. Hvis du vil ha med ditt eget, må du nok betale for et eget sete til poden på flyet. Til gjengjeld kommer poden til å sitte som en konge hele flyturen, da... [;)]
ORIGINAL: Nala
Du kan henvende deg til helsestasjonen eller fastlegen angående vaksiner. Kommunen har ofte et eget vaksinasjonskontor.
Tror man kan få leid bilstoler noen steder, f eks gjennom bilutleiere. Hvis du vil ha med ditt eget, må du nok betale for et eget sete til poden på flyet. Til gjengjeld kommer poden til å sitte som en konge hele flyturen, da... [;)]
Er det mulig/sikkert å sende bilstolen som baggasje, tror du?
ORIGINAL: Minerva
Som jeg svarte på august - ville tatt med bæretøy også, for lange køer til og fra fly, ventetid og kriser hvor vogna blir borte i bagasjen... [8D]