Reisetips April? ✈️

Flyvertinnen

Forelsket i forumet
Hei :-)

Jeg kunne tenkt meg å reise med mannen en siste gang før kjærlighetsbarnet kommer. Men hvor? Tiltross for at jeg reiser mye i jobben står det helt stille hvor det kan være fint å dra i April måned.

I utgangspunktet sol & varme ❤️ ... Men er åpen for alle forslag mht gravidferie :-)

Vi vurderer det samme om kvalmen gir seg :) Vi hadde i utgp. tenkt Karibien eller Florida men pga viruset som herjer er det utelukket. Så blir nok en av kanariøyene på oss om det blir :) Må nesten bli det for å få godt med varme i Europa i april :)

Her må jeg følge med også. Meg og min mamma har snakket om å ta e en tur i april. Men vi har tenkt litt på en weekend tur da. Så mulig Riga eller noe. Men følger med på tips her.

Vi drar til Florida i april

Vi skal til Tyrkia, Alanya, de to siste ukene i april. Jeg bodde der i 7 år, så drar mest for å treffe venner og kjære, men det pleier å være veldig deilig vær der på den tiden.

Har forstått at det ikke er noe problem der? Mulig jeg er helt på bærtur nå. Kom gjerne med litt info om du har noe :)
Jeg googlet det selv for en stund siden fordi vi hadde tenkt å reise dit i april. Mannen min skal reise med noen kamerater til et annet sted med virus, og de har nå funnet ut at det smitter fra menneske til menneske via ubeskyttet sex. Så det blir kondom fram til babyen er ute på oss, tar ingen sjangser. Legger ved en link som jeg fant nå hvor 3 gravide i florida er smittet. http://nypost.com/2016/02/24/three-pregnant-women-test-positive-for-zika-virus-in-florida/ Jeg ville sjekket nærmere opp hadde jeg vært deg, blir du smittet har det alvorlige konsekvenser for fosteret.

Vi skal til England i april. På spa hotell. Håper jeg kan ta en behandling... at noe er greit for gravide☺ var i usa i oktober ☺

Kjærestetur i Amsterdam i April er magisk ❤️

Back
Topp