reisesyke bånd..

Lykkemamma

Elsker forumet
Noen som har prøvd de? Jeg var på apoteket i dag og kjøpte. Til nå virker det :) Noen som har erfaring med de? sea-band heter de :D Håper de fortsetter å virke, bodde forann toalett skålen i hele natt :( Gleder meg sånn til å få det lille mirakelet i armene, da vil alt dette bli glemt og være verdt det :)

Jupp kjøpte sånne på nille til 39 kr [:D] Funker som bare den... selger akkuratt de samme bonda på apoteket... bare 3 ganger så dyrt hehe

Jeg har prøvt de, men de virket ikke på meg [:'(]
Men godt at de virker for noen av dere da [:)]

Har prøvd det, men var minimalt hva det fungerte på meg. [:'(] ønsket virkelig at noe kunne tatt bort kvalmen.

Typisk altså :P men de 100 kr var virkelig verdt det.. til nå virker de kjempe bra :)

Så synd de ikke virker for deg sunshine* :/ er du veldig plaget?

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Typisk altså :P men de 100 kr var virkelig verdt det.. til nå virker de kjempe bra :)

Så synd de ikke virker for deg sunshine* :/ er du veldig plaget?

Jeg var på grensen til å bli lagt inn på sykehuset i helgen pga at jeg ikke hadde fått i meg mat på nesten en uke.. Alt jeg prøvde å ta inn kom ut igjen [:'(] Men jeg fikk snakket med jordmor og fikk lov til å ta postafen, og da klarte jeg å spise [:)] Jeg tok bare en tablett, men det ser ut som at jeg har klart å snu det nå, spiser og kroppen klarer å holde på det [:D] (bank i bordet) Så fortsatt kvalm, og sitter i sofaen, men bedre enn jeg var [:)] Så satser på at det gir seg helt innen noen uker [;)]
Og håper det gir seg for deg også etter hvert, veldig slitsomt å være konstant kvalm. Og alt er værdt å prøve [;)]

Åh herlighet :/ Kan ikke forestille meg noe så forferdelig.. men godt du er bedre nå :) Ingenting er bedre enn ting som hjelper!:) Ja, alt er verdt et forsøk.. Vi får tenke som så at når den lille er ute er alt dette sååå verdt det :) Håper de neste 7 mnd går utrooolig fort:P

Det er helt sant [:)] Og om noen år så har vi glemt alt som heter kvalme og er klare til å starte på an igjen [8D]

Sea band funker ikke på meg! Har gått med de noen dager i et ørlite håp om at de hjelper, men nå har eg gitt de opp!!
Tok meg en postafen i dag i stedenfor og dagen har vært såå mye bedre, men blir jo steike trøtt da[&:]
Men men.. sover nok godt i natt[;)]
E ikke mye som funker på meg... men eg har ikke spyd enda, men d e nok kun fordi eg holder igjen![&:] Har gjort d hele livet så klarer ikke å slutte nå[8D] Hater seriøst å spy så gjør alt for å unngå d[8D][&:][:o]

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeelsker de, funker topp her, men kan ikke ha de på hele dagen, for da hjelper de ikke på meg, tar pauser innimellom, og da føler jeg meg ikke så kvalm. Men det er viktig at de står riktig, så fungerer de ikke ved første forsøk, prøv å flytte litt på de

off så trasig og håpløst det hørtes ut sunshine! er kvalm jeg og, men bare blåbær forhold til hva du beskriver...[:'(]
har sea-band, fått låne av ei venninne, men veit ikke om d funker på meg enda..bare prøvd de to ganger.
Men j tar cetirizin allergitbl pga allergi, og dem virker faktisk ganske så mye på kvalmen også! stor forskjell de dagene j ikke tar det! [;)]

mhm...er avhengig av dem, kjøpte de forgie svangerskap og inbiller meg at de virker [:D] men tror de virker ja, men av og til er man bare sinnsykt kvalm og da funker ingenting[:'(] men i forgie svangerskap så gav kvalmen seg rundt uke 14 tror æ, så ikke så lenge igjen heldigvis :)

Back
Topp