Roastbeefn
Elsker forumet
Noen som har en god reiseseng å anbefale? en som tar liten plass sammenslått...[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface™
de er vel like store alle sammen..
jeg vet simo sin er veldig lett da.. men jeg driver ikke å bærer rundt på reisesenga annet enn ut og inn av bilen - så jeg har carena sin - den er billig og kan lett stues inn i skapet når vi ikke bruker den [:)]
ORIGINAL: ~Distré~
HVis du kal ha en sånn liten en til turer har jeg sett noen som kan minne om bag delenm av vogna[8|]
Veeeeldig dårlig forklart -gir meg senv en knips på fingern...
Skal se om jeg finner link jeg[;)]
ORIGINAL: roastbeef`n
de er vel like store alle sammen..
jeg vet simo sin er veldig lett da.. men jeg driver ikke å bærer rundt på reisesenga annet enn ut og inn av bilen - så jeg har carena sin - den er billig og kan lett stues inn i skapet når vi ikke bruker den [:)]
Ja,simo sin skal vel være ganske bra..[;)] Har ikke sett noe spes til Carena sin,mem må jo sjekke opp..
Takker og bukker...[;)] Bruker du ekstra madrass oppi eller er den helt ok?
bruker ikke ekstra madrass - han sover ganske ofte i den da det er senga hans hos darlingen
men farmor mener jeg MÅÅÅÅÅÅÅ ha en ekstra madrass oppi..
Hvis flyttinga går til helvete så setter jeg heller sprinkelsenga hans her nede - har to, så da slipper han reiseseng.
Går og an å bare legge en brettet voksendyne nedi hvis man syns det blir for hardt med kun reisesengmadrassen i...
De som distre linket til er geniale når barnet ikke kan krabbe utav, men kunne aldri brukt den nå - han hadde vært på tur før jeg hadde rukket å komme meg ut av rommet..
Det er forresten vanlig sengestørrelse på alle reisesenger tror jeg - 60*120
Sover ikke knotten din oppi senga deres når du er hos darlingen da?[8D] thihi..
Jeg vil ha en som er åpen jeg da,noe i likhet med Simo sin.. Knotten her er ganske så aktiv om dagene,syns det er mye gøyere å stå og hoppe i senga enn å sove..[8|] så tror nok ikke det blir å kjøpe de "telta".. Hadde tenkt til å prøve ut voksiposen oppi der jeg da,så det holder nok sikkert med madrassen som følger senga.. [:D]
Sover ikke knotten din oppi senga deres når du er hos darlingen da?[8D] thihi..
Jeg vil ha en som er åpen jeg da,noe i likhet med Simo sin.. Knotten her er ganske så aktiv om dagene,syns det er mye gøyere å stå og hoppe i senga enn å sove..[8|] så tror nok ikke det blir å kjøpe de "telta".. Hadde tenkt til å prøve ut voksiposen oppi der jeg da,så det holder nok sikkert med madrassen som følger senga.. [:D]
hahaha.. nei der sover han IKKE.. får til nød komme oppi der om morran før darlingen skal på jobb - da sparker han begge to ut av senga og så stikker han av etterpå [8D]
ORIGINAL: roastbeef`n¨
en liten luring med andre ord...hehe... *han har tatt kildesorteringa til neste nivå* [8D] thihi..
ORIGINAL: aleika
BabyBjørn sin reiseseng er bare perfekt.
Det er ikke akkurat en reiseseng til 200kr., men den er alle pengene verd.
Den tar veldig liten plass, veier så å si ingenting, er en god og tykk madrass i den, og den er enkel å slå opp og sammen.
tror han vil ha mora si i fred.. er forferdelig masete og klengete bare jeg tar på darlingen gitt...
så jeg får utnytte freden og roden og hive meg på sofaen med han nå.. darlingen - ikke tobias
men de har støtt og stadig tilbud på feks babyshop til reiseseng til 299...
ORIGINAL: White Zinfandel
Har Hus reiseseng på Barnas Hus til 299. Kan jo evt bare kjøpe en overmadrass for å ha oppi, eller brette en dyne i bunnen..
BabyBjørn sin reiseseng er bare perfekt.
Det er ikke akkurat en reiseseng til 200kr., men den er alle pengene verd.
Den tar veldig liten plass, veier så å si ingenting, er en god og tykk madrass i den, og den er enkel å slå opp og sammen.
Er det den som er blå? som blir smalere oppe? *åååå guri så god jeg er på å forklare*[8D] thihi..
Ja det er den.. Jeg var selv veldig skeptisk overfor den(pga. prisen, er jo mange til 200-500kr.), men den er absolutt den beste jeg har vært borte i!
Samme sier søstra mi som jobber i barnebutikk.