Reiseseng!

Actrine

Forumet er livet
Hvilken reiseseng har dere? (gjerne bilde..) Vi er på jakt etter en bra reiseseng! En som er god å ligge i [:D]

Vi har reflex sin til 400 tror jeg den kostet.. Grei nok, men må ha ekstra madrass i da den som følger med er veldig tynn.. Eneste minuset.. Lett å sette opp og ta sammen

Vi har denne fra jysk vi... Med Ole Brum på [:D] 500 kr betalte vi for den trur jeg..
Helt okei, lett sette opp og slå sammen...

ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

Vi har denne fra jysk vi... Med Ole Brum på [:D] 500 kr betalte vi for den trur jeg..

akkurat den har even også og e veldig fornøyd md den[:D]

live skal også få denne
ORIGINAL: even's mamma<3

ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

akkurat den har even også og e veldig fornøyd md den[:D]

Vi har denne som vi kjøpte på Jysk da eldstejenten var liten[:D]
Har vært veldig fornøyd med den....

Vi har den fra Jysk, og der må du kjøpe madrass selv. Jeg tror jeg ville anbefalt Ole Brumm sin, for der er det en krype åpning sånn at barna kan krype ut selv hvis du åpner luka. Jeg vet ikke hvordan det er med madrass, men jeg syntes krypeluken var så genial.

Takk for svar! Den Ole Brumm senga så kjempestilig ut! Vi ønsker en som har litt tykkere bunn.. føler den vi har (låner) er så tynn og hard!

Har den til 299 på Babyshop

har den far barnas hus til 299. kjøpte ekstra madrass til for den er så hard. vi bruker den til vanlig seng også. så slapp vi å kjøpe begge deler.

ORIGINAL: cathri

har den far barnas hus til 299. kjøpte ekstra madrass til for den er så hard. vi bruker den til vanlig seng også. så slapp vi å kjøpe begge deler.

Det er jo egentlig helt supergenialt!!!!!!!! Da har jo barnet alltid senga si å ligge i!!! Usannsynlig smart da!! Kommer ikke på sånne lure ting jeg[:-][8|]

Back
Topp