Reiseseng

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Vi sitter og diskuterer reiseseng.
Har sett på den til babybjørn og syns den virker veldig fin men den er jo så dyr!
Har også tenkt på å ha en reiseseng vi kan bruke som leikegrind for å spare plass og utstyr!
Er det noen av dere fleregangsfødende som har noen erfaringer med merker dere vil dele? =)

Sist jeg hadde småbarn så tror jeg at jeg hadde en sånn rimelig en fra jysk.. Funka helt fint til sitt formål, seng til baby når vi skulle på overnatting :)

Enig over her. Vi kjøpte også fra jysk. Tror vi betalte rundt 300 kr. Mer enn god nok for vårt bruk hvert fall :) og vår er mye brukt :)

Reiseseng har man alltids bruk for, men synes den virker stor, og det er ikke alltid praktisk? :) Men om du skulle bruke den som leikegrind er den nok det mest stødige alternativet! Jeg kjøpte min på internett, husker ikke merket nå, men tror det var beemoo eller carena. Har brukt den en del, har ikke noe negativt å si om den, og kostet under 500kr :)

Vi kjøpte en når vi ventet eldste. Enda ikke brukt. Besteforeldrene har plass de kan sove, sånn i tillegg til at vi samsover

Jeg har babybjørn sin som jeg har arvet! Synes den er super! Lett og slå opp og legge sammen:)

Nei det er jo viktig at den tar liten plass, syns ikke det så ut til at babybjørn sin tok så mye plass, syns det er andre senger som tar mer plass. Også likte jeg at den var flatpakket, i tillegg til at jeg liker hvordan den er formet =) Syns 4-500 kroner er en mye finere pris å betale for en reiseseng ;)

Babybjørn sin!!!! Verdt penga at den er liten og lett å sette opp å ned! Veier ikke noe og liten plass i bilen!! Hadde kjøpt den igjen!!!! . Har ikke brukt den som lekegrind...

Det første halvåret ++ (frem til baby har begynt å åle seg rundt) har vi bare brukt vognbaggen, etter det har vi hatt ei billig-seng vi kjøpte for ett par hundrelapper. Like bra etter å ha vært dratt med overalt og brukt til to unger.

Vi har en billig type. Jeg synes de ser helt like ut alle sammen. Har i grunn ikke sett så godt etter heller. Brukte den mest når hu var baby for å sove i stua. Nå har vi kjøpt oss vugge i stedet.

Kjøpte på IKEA mener jeg. Veldig grei å ha. Bruker den ennå (3 år). Går an å åpne i enden (glidelås som man åpner fra utsiden) så da kan ungen ha mulighet til å gå inn og ut som den vil. Veldig greit nå som hun er så stor og står opp selv.
Brukt på hytteturer, ferieturer og til besteforeldre.

Back
Topp