Reiseseng

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvilken reiseseng kan du anbefale? :) Drømmer om en babybjørn, men bruker ikke 2000 kroner på seng som ikke kommer til å bli brukt så mange ganger i året. I tillegg gjør det ingenting som den veier litt mer, da vi skal kun ha den med i bil. :)

Vi har en billig en fra Babyshop, fungerer helt fint

Har en dino fra europris, har gjort jobben i 2 år. Ble brukt daglig i 1 år

Me køpte Beemoo på jollyrom. men har ikkje brukt den enda. Syns ikkje de e vits å legga ut så
Mycket penger noen som
Ikkje brukes ofta.

Hvilken reiseseng kan du anbefale? :) Drømmer om en babybjørn, men bruker ikke 2000 kroner på seng som ikke kommer til å bli brukt så mange ganger i året. I tillegg gjør det ingenting som den veier litt mer, da vi skal kun ha den med i bil. :)
Kjøpe pent brukt på finn?
Her arvet jeg til eldste, lånte en i syden og fått en gratis via finn. Synes ikke det var noe forskjell på de til tross for forskjellige merker.

Hadde babybjørn. Ante ikke den var så dyr da :p Fikk den i innmeldingsgave av ett eller annet for 9 år siden. Solgte den for 200 kr da :p

Har babybjørn og syns den er verdt hver eneste krone.
Signerer den! Hadde den nettopp med på ferie, og den er allerede høyt elsket av både mannen og meg.

Foreldrene mine kjøpte reiseseng for oss til å ha på hytten (vi kan ta den med oss om vi får behov for den andre plasser). Tror det endte med baby bjørn de kjøpte

HAr babybjørn sin og jeg angrer ikke et sekund og synes den er verdt alle pengene :)

Back
Topp