Reiseseng

Embla88

Elsker forumet
Septembermødre <3
Junilykke2018
Han har sovet i bagdelen til vogna når vi har vært på hytta hittil, men nå har vi skifta til sportsdelen og må kjøpe en reiseseng. Noen som har noen å anbefale? Har lest tester, men synes babybjørn sin er veldig dyr.

Senga skal brukes på hytta, på ferier og hvis han skal sove hos besteforeldre feks. (Hvis jeg noen gang tør :p ) På hytta er det gulvkaldt, babybjørn sin ligger jo rett på gulvet vil tro det er bedre å komme litt opp, evt bruke skinn under? Noen med erfaringer?
 
Han har sovet i bagdelen til vogna når vi har vært på hytta hittil, men nå har vi skifta til sportsdelen og må kjøpe en reiseseng. Noen som har noen å anbefale? Har lest tester, men synes babybjørn sin er veldig dyr.

Senga skal brukes på hytta, på ferier og hvis han skal sove hos besteforeldre feks. (Hvis jeg noen gang tør :p ) På hytta er det gulvkaldt, babybjørn sin ligger jo rett på gulvet vil tro det er bedre å komme litt opp, evt bruke skinn under? Noen med erfaringer?
Vi arvet en reiseseng fra Jysk, den fungerer fint på ferie og er sikkert en del billigere enn BB. Det er "føtter" så madrassen kommer litt opp fra gulvet, men kan være deilig med et ullteppe el.l. under lakenet hvis det er gulvkaldt. Madrassen er imidlertid veldig tynn så vi kjøpte en ekstra på Babyshop (beregnet på reiseseng).
 
Vi har en arvet en, men den er helt sånn vanlig sånn som de har på Jysk, barnas hus osv.

Den har bein så madrassen kommer opp fra gulvet.

Ei venninne har babybjørn, og hun likte ikke at barnet ble liggende rett på gulvet, så skal dere ikke bære den langt eller noe sånt, så ville jeg kjøpt en sånn med bein.
 
Vi har brukt den fra jysk når vi er hos mine foreldre. Helt grei og kommer litt opp fra gulvet siden det er bein. Mamma har kjøpt sprinkelseng madrass å hatt oppi så det ble litt mykere å ligge :)
 
Vi kjøpte en brukt reiseseng fra Simo med tynn madrass til. Var gulvkaldt der vi var på ferie nå og sengen er ikke så veldig høyt opp fra gulvet. Vi tok derfor med madrassen til sprinkelsengen og la den under den andre madrassen. Fungerte veldig bra:)
 
Kjøpte den billigste på barnas hus og er fornøyd med den så langt, tok med madrassen fra senga hans den ene gangen han har prøvd den, men har kjøpt en ekstra overmadrass fra ikea for å ha med når vi skal bort på tur med den :)
 
jeg kjøpte en billig en (50kr, før pris 199kr) til mitt eldste barn og den funker fint enda. har ben så er ikke helt på gulvet, men vi har også brukt en ekstra madrass inni for å komme litt høyere fra gulvet og ligge bedre :) Så akkurat reisesenger tror jeg kvaliteten er bra uansett pris :)
 
Back
Topp