Reiseseng

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da T var mindre hadde vi arvet en reiseseng av den vanlige typen. Synes de er så tunge og upraktiske og madrassen som følger med er jo ikke noe særlig å ligge på. Til gjengjeld er de stabile og romslige og varer lenge.
Men nå har jeg tittet litt på Babybjørn sin!
MYE lettere og enkel å slå sammen, samt at det følger med en veldig god madrass. Det blir noen netter i reiseseng i sommer, så jeg tenker det er viktit at den er god!
Men den er dyr da, og jeg finner ikke brukt.
Noen som har prøvd denne?

Ikke testet den, men kunne gjerne tenkt meg en slik selv. Vi har nok sikkert samme reiseseng, synes også den er upraktisk.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Da T var mindre hadde vi arvet en reiseseng av den vanlige typen. Synes de er så tunge og upraktiske og madrassen som følger med er jo ikke noe særlig å ligge på. Til gjengjeld er de stabile og romslige og varer lenge.
Men nå har jeg tittet litt på Babybjørn sin!
MYE lettere og enkel å slå sammen, samt at det følger med en veldig god madrass. Det blir noen netter i reiseseng i sommer, så jeg tenker det er viktit at den er god!
Men den er dyr da, og jeg finner ikke brukt.
Noen som har prøvd denne?

Sniker.. men ja vi har babybjørn sin og den er helt genial. 5kg og tar 45sek å sette på. Tilbud på babyshop nå.
03.02.14

Sniker.. men ja vi har babybjørn sin og den er helt genial. 5kg og tar 45sek å sette på. Tilbud på babyshop nå.
03.02.14

Takk for tips, må inn og kikke :)

Vi har også babybjørn sin og er veldig fornøyd med den:D lett å slå opp og sammen, nett å bære med seg og god å ligge i (virker det som) :)
Synes den også virker "lunere" og stødigere enn vanlige reisesenger;)

*Surfer mobilt*

Vi har også babybjørn sin og er veldig fornøyd med den:D lett å slå opp og sammen, nett å bære med seg og god å ligge i (virker det som) :)
Synes den også virker "lunere" og stødigere enn vanlige reisesenger;)

*Surfer mobilt*
Ja, den ser veldig fin ut altså :D

Ja, den ser veldig fin ut altså :D

OG den kan vugges litt, fordi sengebunnen henger liksom litt i lufta :P Madrassen er myk og god, men vi har lagt en ekstra skummadrass i bunnen når vi er på hytta så den blir ekstra deilig. Mens nå på ferie tar vi kun med madrassen som medfølger! :)

Vi har bare en vanlig reiseseng fra jysk med Ole brumm på, vi har en ekstra madrass eller stordyne i bunnen:)

Back
Topp