Reiseseng til nyfødt?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Med svigermor og svigerfar ett stykke unna, så kommer nok vi til å sove litt vekke når babyen er liten. Er det noen som har en reiseseng å annbefale? Eller ligger de bare i vognen?

Hadde brukt dypbagen fremfor reiseseng.. De er jo så store og dype, evt hadde jeg lagt et babynest i senga å samsovet..

Hadde brukt vognbagen den første tiden. Vanskelig å løfte de opp og ned av en dyp reiseseng når de er så små.

Enig, bruk bagen fra vogna og ha den på gulvet eller på understellet. (Førstemann her sov i bagen de første 5 ukene hjemme hos oss etter fødsel faktisk, da vi ikke var ferdige med oppussing av soverom, og hadde ikke plass til sprinkelsenga.)

bruk bagen på vogna du. tungvint med reiseseng den første tiden. greit når de blir større altså :)

Vi hadde med reiseseng da vi dro på vinterferie. Han lå i nestet oppi der. Det funket helt fint, syns jeg. Da han var 5 uker var vi på hotelltur og da lå han i vogna. Syns det var like greit, der sov han veldig godt, dessuten er han vant til å gynge i søvn (har vugge hjemme) så da var vogna enklere enn reisesenga :P

Vi har bare brukt bagdelen. Han sov borte senest i helgen, og da sov han i bagdelen Han er 9 mndr.

Vi brukte bagdelen på vognen de gangene vi sov borte frem til baby var 4-5 måneder :)

Jeg kjøpte reiseseng da jeg var gravid med eldste, den ble aldri noensinne brukt. Mine har enten sovet i vognen sin, eller mellom oss i sengen vår. :)

Vi har bare brukt vognen frem til nå, så lenge hun ikke reiser seg såh :)
Men vi har kjøpt inn en reiseseng, fikk den billig på tilbud. Sånn helt enkel standard greie, og med madrass nedi. Den skal vi ha på hytta til sommeren :)

Jeg brukte vognbagen som seng i flere måneder av veslas første år på tur, blant annet på hytta til mamma. :) Funket helt supert :)

Vi brukte reiseseng med engang! (Synes det er greit å skille på dag og natt)
Helt vanlig fra barnas hus.

Har bare brukt bagen til vogna :) har en reiseseng og en til på 1 år, så gadd ikke kjøpe enda en, samtidig som det er stress å dra på, og vogna måtte med uansett :)

Vi brukte vognbagen for at barnet skulle ha en kjent omgivelse. Nå skal det sies at de første mndene sov de i vognbagen ved siden av senga mi hjemme også.

Jeg brukte bare vognbagen når frøkna var liten. Jeg er så kort i armer og bein så syntes det er tungvint å ta en så liten unge opp og ned av reisesenga. Men når ungen blir større og har reist seg opp har jeg gått over til reiseseng :)

Har reiseseng med bunn man kan heve og senke. Kjøpt på babyshop. Den er grå og grønn, husker ikke hva den heter. Du kan også få stellebord til å legge over.

Back
Topp