Noen som vet om dette er mulig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne sendt den "vanlig" også, men problemet er at jeg bare kan ha med 1 kolli. Og det blir jo da koffertenTipper det blir vanskelig pga målene. Men jeg vet om folk som har pakket reiseseng i prampack
Åh skulle sett dette litt før. Vi reiser i morgen formiddag og tenkte kjøpe en seng i dag.. :/Babyer har alltid en ekstra kolli når vi har sjekker. + en vogn
Det kan du jo også gjøre du får velge om du tar den med hjem igjen eller om du lar den bli stående flyselskapene har som regel vært grei med gratis baggasje til barn under 2 årÅh skulle sett dette litt før. Vi reiser i morgen formiddag og tenkte kjøpe en seng i dag.. :/
Leste på bestillingen min at det bare var 1 kolli (Widerøe ungdomsbilett +baby), men tilbake sto det at han også har 1 kolli (et annet flyselskap).
Så turte ikke satse i tilfelle jeg måtte betale i dyre dommer. Da kan jeg liksågodt kjøpe ny dit vi skal
Æsj...så nå som vi sjekket inn at vi kunne ha 4 kolli med oss, vet ikke helt hvor dem kom ifra Nå går jeg og irriterer meg konstant over at jeg ikke ikjøpe en og sendte. Menmen. Ser ut som vi må kjøpe en ny der og la den stå hos besteforeldreDet kan du jo også gjøre du får velge om du tar den med hjem igjen eller om du lar den bli stående flyselskapene har som regel vært grei med gratis baggasje til barn under 2 år
Det er jo en ide ogsåÆsj...så nå som vi sjekket inn at vi kunne ha 4 kolli med oss, vet ikke helt hvor dem kom ifra Nå går jeg og irriterer meg konstant over at jeg ikke ikjøpe en og sendte. Menmen. Ser ut som vi må kjøpe en ny der og la den stå hos besteforeldre