Reisert bort i rugeperioden.

Nøsste

Gift med forumet
I rugeperioden reiser vi bort. Skal ha en uke ferie,ser fram til det. Godt og komme seg bort og tenke på litt andre ting. Meningen vi skal ta oss en tur til Sverge eller noe sånn. Gleder meg. Håper alt går etter planen så vi for reist! Jeg begynnte å tenke på det med streiken. Tenk visst streiken bare utvides og at vi ikke for gjennomført forsøket. Krysser fingrene for at di blir enige snart. Jeg skal ha dette forsøket!!

ORIGINAL: Nøsste

I rugeperioden reiser vi bort. Skal ha en uke ferie,ser fram til det. Godt og komme seg bort og tenke på litt andre ting. Meningen vi skal ta oss en tur til Sverge eller noe sånn. Gleder meg. Håper alt går etter planen så vi for reist! Jeg begynnte å tenke på det med streiken. Tenk visst streiken bare utvides og at vi ikke for gjennomført forsøket. Krysser fingrene for at di blir enige snart. Jeg skal ha dette forsøket!!

Dette har jeg også tenkt på. Jeg og mannen snakka om det, og kom frem til at sannsynligheten for at de avbryter et forsøk som allerede er igangsatt er liten. Vi er proppa full av hormoner, og tror ikke det er bra å plutselig bryte av. Tror heller at dersom streiken skal ramme ivf-enhetene så vil det bli de som enda ikke er igang som blir ramma.

Lykke til med stikkingen, og med uttak, innsett og ruging om ikke så lenge. Du ligger bare ei knapp uke etter meg i løypa [;)]

Vi får krysse fingrene for at det ikke blir streik[:D][:D]

Streik blir det, men ivf-enhetene kommer ikke til å bli berørt i første omgang.

Dere kan finne mer om streiken i unio her:

www.utdanningsforbundet.no

Der kan man også finne lister over hvilke skoler, sykehus o.l som rammes.

Back
Topp