Reiser seg opp?

SillyDilly

Forumet er livet
Reiser barna deres seg opp? Olivia begynte for noen dager siden, og nå står hun i senga på morgningen! Store jenta vår. Hun krabber ikke helt enda, men nesten! Men hun står og setter seg opp selv

Så flink hun er da[:D] Går fort fremover når de begynner og reise seg opp.

Min gutt er ikke helt der ennå[;)]

Her begynte vi å krabbe på fredag sist uke, krabber bort til sofaen og drar seg opp. [:D] Å på tirsdag satte han seg og lekte! [:D] Gu så fort ting går!

ORIGINAL: Josle

jøss!! det må jeg si!
her er det ikke snakk om noe sånt nei[;)]

Sign. [:)]

Her har ho akkurat bynt å snu seg fra rygg til mage..så leeeeenge til hun reiser seg ja..[8D]

Reiser seg alle veier og prøver å gå! :)

Han kryper 3 tak, åler seg 1 tak, kryper 3 tak! hehe.. Noen ganger kryper han med en fot i gulvet! [8D]

Nei langt unna det[:D] Akkurat lært å rulle[8D] Bedagelig liten kar dette[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Nei langt unna det[:D] Akkurat lært å rulle[8D] Bedagelig liten kar dette[:)]

Min også [:)]
Har rullet en stund da,men har ikke kommet noe særlig lenger enn det..
Klarer å skyve seg litt bakover på glatte gulv, ellers ligger han der jeg legger ham fra meg [8D]

ORIGINAL: Juli2007 og juli2010

Her har ho akkurat bynt å snu seg fra rygg til mage..så leeeeenge til hun reiser seg ja..[8D]

Her var han veldig tidlig å snu seg fra rygg TIL mage! men motsatt vei vil han enda ikkje! hater å ligge på rygg [;)]
Prøver å dra seg opp på ting, men golvet her er for glatt.
Går opp på alle fire, og har ålt seg et par ganger. Men når han vil krype, så fyker han framover [:)]
Er på god vei nå ja [:D] artig å se på*!!

Lille bolla mi bare ruller rundt han[:D] ikke som søstra si som reiste seg opp etter alt fra rundt 7 mnd, satt selv lenge før det osv osv..han tar livet med ro[:D]

Back
Topp