Reiser seg opp?

minifilini

Betatt av forumet
Sofie begynte å reise seg opp for ca 1 måned siden, og får hele tiden høre at det er veldig tidlig enda å reise seg. Noen andre som er begynt? Og man kan ikke gjøre noe med det heller, de må jo få lov..

La ved ett bilde av henne :)

C:\Users\Frøkendings\Pictures\Kamera bilder\2010\Sofie 8 måneder\100MSDCF\DSC00794.JPG

Vet ikke hva normalt er jeg.. Men Elias har reist seg en godt stund, og går hvis han holder i noe...

Fikk ikke sett bilde jeg[:(]

Min har reist seg i en måneds tid, ja, mens han holder i noe.

Så skjønn liten gutt du har :D

Å?.. for å se bildene så må jeg kopiere linken, og lime inn der du skriver http adresser..

ORIGINAL: minifilini

Å?.. for å se bildene så må jeg kopiere linken, og lime inn der du skriver http adresser..

Takk [:)]

Prøvde det, men den fant ikke siden [:-] Hadde vært artig å sett bildet!

Prøvde å legge bilde til en gang til :)

Åååå, så skjønn da [:)] Og så utrolig flink! Utviklingen går så fort nå at[:)] Kjempe søt snuppe!

Bildet lå bare på din datamaskin. Hvis du skal legge inn et bilde uten å bruke den innebygde funksjonen (som du brukte etterpå) må du bruke f.eks. imageshack.us for å få bildet på internett.

Prøvde å legge bilde til en gang til :)

Søt og flink [:)]

åja.. det visste jeg ikke.. men fungerer helt fint å legge til ett vedlegg også.. måtte bare forminske bilde først..
Tusen takk .. :)

Jepp, Magnus begynte å reise seg i sommer han. Innenfor normalen ifølge helsesøster men nærme tidligenden av normalen.  Nå innbiller han seg at han kan stå selv så han slipper taket hele tiden haha. Går som det må gå det[8D]

Snuppa her reiser seg opp ja. Begynte med det i begynnelsen av juli. Nå farter hun rondt om bare hun har noe å holde seg i.

Ja Sofie har også begynt å slippe seg.. står å vingler litt før hun faller ned på rompen.. hehe.. de er så skjønne :)

Alle e så flink, her e det ikke antydning en gang! 

Søte de er!

Snuppa mi reiser seg også opp ja, men har jo null kontroll på det å holde seg fast. Hyyyler hvis hun detter ned på bleierompa si, men jeg nekter å tro at det gjør såå vondt! [:D]

Vet ikke om det er tidlig, men jeg syns det er det. Mini reiste seg helt opp for første gang da han var 7,5mnd, og før det opp på kne. Nå går han langs bord og vinduskarmen, men begynte først igår[8D]

snuppa her hjemme reiste seg første gang rett før 6 mnd dagen, og har reist seg siden, og faller så og si ikke! Nå så går hun jo rundt når hun holder noe med en hånd.. eller briovognen sin....

ORIGINAL: pandalise

Vet ikke om det er tidlig, men jeg syns det er det. Mini reiste seg helt opp for første gang da han var 7,5mnd, og før det opp på kne. Nå går han langs bord og vinduskarmen, men begynte først igår[8D]

Minien her snudde seg faktisk ikke rundt før han var 7,5 mnd, men da tok han det jammen meg igjen. I løpet av en uke hadde han lært seg å sette seg opp og krabbe på alle 4...

Nå har han reist seg i en mnd ca, og går langs kantene. Klatrer opp et par trappetrinn også... (Var plutselig inne fra verandaen...[8|])

Så selv om de kanskje er seine med noe, tar de det ofte plutselig igjen, og kan være tidlig ute med andre ting[:D]

Back
Topp