Reiser jo i morra

KathMor

Forumet er livet
og nå gruer jeg meg litt.... himmel [:-].... Men som sagt, første gang uten Emma så lenge, 3 netter..... Og har dårlig samvittghet nå fordi det er så mange som skal passe, hun kommer til å ELSKE å være hos Prinsessen og hennes Emma, ingen som får samma hilsen i barnehagen som Prinsessen - da løøøper mi Emma bort og skal opp - hun vet hun får det gøy da [8D]
Så kommer pappa og stemor med hennes barnebarn, han er 4, så de leker og har det gøy! Så søndag ettermiddag til jeg kommer hjem så er det mi bestevenninne som kommer og passer til jeg kommer hjem... Går sikkert helt fint, håper bare ikke hun føler hun er kasteball [&:] Nei hu gjør jo ikke det da... men... æsj.... Guuuuu som jeg kommer til å savne storejenta mi [:o]

du har sååå godt av denne turen[:)] Emma kommer til å storkose seg[;)] tenk eg så digg d blir å komme hjem igjen da, kosekose med storjenta da[:)]

goood tur kathmor, kos deg masse masse...

Det blir nok en fantastisk tur! Å Emma får det supert hele helga [:)]
Kos deg kjempe mye på tur du!!

ORIGINAL: chrichri

du har sååå godt av denne turen[:)] Emma kommer til å storkose seg[;)] tenk eg så digg d blir å komme hjem igjen da, kosekose med storjenta da[:)]

HEEEEELT enig - selvom jeg likevel skjønner hvordan du har det[&:][:)].. blir aldri lett uansett de første turene vekk fra dem... men hvis det var meg som skulle reise fra Alis så villedu vært overbevisst om at Alis kom til å få det kjempegøy sant? og overbevise meg om det. Så da kan du gå utifra at du VET hun kommer til å ha det fint[:D] goooooood tur!

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: chrichri

HEEEEELT enig - selvom jeg likevel skjønner hvordan du har det[&:][:)].. blir aldri lett uansett de første turene vekk fra dem... men hvis det var meg som skulle reise fra Alis så villedu vært overbevisst om at Alis kom til å få det kjempegøy sant? og overbevise meg om det. Så da kan du gå utifra at du VET hun kommer til å ha det fint[:D] goooooood tur!

HAHAHAH - godt poeng tjukka [;)] Tror man som foreldre har konstant dårlig samvittighet for båder det ene og det andre sånn.... Jeg er jo så "tøff i munnen" og sier det er deilig med barne fri osv... Og når alt kommer til alt finner jeg på unnskyldninger for å slippe å drikke å ha barnepass til Isabelle i England + at jeg gruer meg til å være borte fra Emma [8|] Men så er jeg gla i dobbeltmoral da [8D][;)]

Nei da, blir nok knall koselig å reise! Men kommer garantert til å være blank i øyna når jeg sier hadde til Emma i barnehagen i morra......

ORIGINAL: Lene1986

Det blir nok en fantastisk tur! Å Emma får det supert hele helga [:)]
Kos deg kjempe mye på tur du!!

skjønner tankegangen din.. men det går sikkert helt fint.. kos deg på tur[:D] og en gang i skuddåret går det helt strålende med flere barnevakter på en helg[:D]

Haha.. Skulle funnet motivasjonstråden da jeg ikke ville til syden likevel...[8D][8D] Da var det ei som mente ungene hadde godt av sånt[8D][8D]

Kos deg max på tur, ganske koselig å være alene med lille bille og da!!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Haha.. Skulle funnet motivasjonstråden da jeg ikke ville til syden likevel...[8D][8D] Da var det ei som mente ungene hadde godt av sånt[8D][8D]

Kos deg max på tur, ganske koselig å være alene med lille bille og da!!![:D]

Huff, er noe dritt med den dobbelt moralen [:-][8|] [8D]

Ja, vi skal nok kose oss altså!!

Back
Topp