Reiser dere på påskeferier ol alene med barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Reiser dere på påskeferier ol alene med barna?
Hvor? Hva gjør dere?

Jeg kan godt reise alene med barna ja, både nå og også mens jeg og barnas far hadde et velfungerende ekteskap. Han jobbet/jobber mye og har ikke like mye anledning til å hente ut ferie, så da fant vi på ting sammen i stedet. Jeg har også dratt på turer i regi av DNT osv.

Hvorfor skal man ikke gjøre det? :p Jeg skal reise med mi jente såklart. Første turen blir vel når hun er rundt 6 mnd. Så skal vi til syden sommeren 2019, da er hun 1 år. Riktignok dammen med hele familien min da, men vi skal jo bo alene på rom osv :)

Jeg har tatt med ungene på turer til ei venninne på en annen kant av landet. Men type sydenturer og slikt er uaktuelt, men det hadde det hvert med mann og av helt andre grunner. Vi bruker ferien til andre type reiser og det hadde jeg ikke har problemer med å reise alene med de, men vi reiser med pappa da vi har samme interesse.

Jeg tok med lille på 9 mnd (i fjor) til Mallorca i 2 uker (bare oss to). Koste oss i skyggen og i bassenget. Ville glatt gjort det igjen.

Var på sommerferie til utlandet i fjor med mine foreldre og søsken. Og påsken tilbringes på andre siden av landet med familien. Så ja, blir mye reising - men som regel for å besøke familie. Tenker at sydenferier får vente et par år til hun er gammel nok. Slik at det ikke bare blir «jobb»

Back
Topp