Reisen mot den største drømmen

Krysser fingrene for at eggløsning er rett rundt hjørnet :joyful:
 
Ble avbrutt, gitt, så vi får heller legge inn litt aksjer i kveld, selv om det nok er litt i siste laget :)
 
Neei, hva skjedde? Har du hatt eggløsning?
 
Neei, hva skjedde? Har du hatt eggløsning?
Ja :/ De regner gårsdagens test som positiv, da det er den sterkeste jeg har hatt (var svakere i morges), så da passer det ikke med opptining eller et eller annet i helgen.
Tok nye tester nå i kveld for å sjekke, og nå er de mye svakere igjen, så var nok rett.. :/
Begynner å bli ganske lei av avbrutte forsøk nå, haha :p
 
Ja :/ De regner gårsdagens test som positiv, da det er den sterkeste jeg har hatt (var svakere i morges), så da passer det ikke med opptining eller et eller annet i helgen.
Tok nye tester nå i kveld for å sjekke, og nå er de mye svakere igjen, så var nok rett.. :/
Begynner å bli ganske lei av avbrutte forsøk nå, haha :p
Åhh, så utrolig kjipt! Det skjønner jeg godt. Herregud, så mye du skal holde ut :arghh:
 
CD 23 - 5 DPO

Denne gangen fikk vi lagt inn aksjer etter at fryseforsøket ble avbrutt.
Riktignok ganske i siste liten, samme dag som EL antagelig.
Det betyr at det jo er en liten sjans for at noe KAN skje på den naturlige måten denne gangen.
For første (reelle) gang på to år! :p

Har irritert meg over et ubehag nede i magen siden lunsjtider dag, og ikke tenkt noe mer over det.
Men så begynner man jo å tenkte. Og håpe. Og lure.
Men som alle vi som kjenner til embryoets utvikling de første dagene vet, så er det nå i så fall veldig veldig tidlig at noe skulle ha festet seg.
Men allikevel, en bitteliten irriterende maur bak i hjernen som sier «hva om?».
Så sitter det en liten fornuft som sier at «det er ikke mulig, det skjer festing tidligst dag 6. Det klekker ikke før det er en blasto, som skjer dag 5. Det er fordi du har sover dårlig, og hostet litt».
Så kommer mauren «men altså, bak skambeinet? Really? Det KAN jo være at det ble en blasto tidligere enn dag 5 ;) »
And so on………

Jeg har foreløpig klart å avvente for mye googling! *applaus til meg* :D
Og jeg har ikke kastet bort en test ;)
Jeg sitter bare og venter/håper på å kjenne den ilingen/kilingen jeg har kjent etter innsett når jeg har blitt gravid! :D

Underbevisstheten min jobber på spreng!
Har kuttet DRASTISK ned på mengden kaffe, uten å ha tenkt over saken.

Ja, jeg vet ikke helt hva jeg ville med den posten :p Tror jeg trengte å få ut et eller annet, haha :)

-Xoxo, Pips
 
CD 24 - 6 DPO

Bestemte meg i dag. Første testen ryker om to dager.
Det har vært lite murring i dag, så har mistet litt troen igjen, men hallo.. Det er bare 6 dpo!
Har vært oppblåst og det har vært vondt å trekke inn magen, men det føles mer ut som luft enn noe annet.

Hjertet mitt brast litt i går.
Samboer fikk gravidietsannonsering fra sin bestekompis her om dagen.
Så har han tullet litt med at "Tenk om vi hadde fått barn samme år!", og han begynner endelig å kjenne litt på det samme som jeg har kjent på lenge, at man ønsker å være "on track" med vennene sine.
I går uttrykte han en oppriktig lengsel etter egne barn ! Så klart, vi har jo begge lyst på, men det er første gang han spør og graver om når jeg kan teste (lagt inn aksjer denne gangen), når vi eventuelt kan prøve på nytt innsett, om hva som kan gjøres for at det blir innsett neste runde osv.
Plutselig opplever han nok det jeg har kjent på en lang stund. Det å miste pace..
Om å stå igjen på perrongen.
Om at drømmen om at man kan få jevnaldrende barn (helst omtrent på samme tid) som vennene sine ikke nødvendigvis kan slå til bare fordi man ønsker seg deg.

Samboer er en litt sånn "happy go lucky"-type, han tror på at mye i livet handler om og kan løses av positive tanker og holdninger, men forstår så klart at dette er medisin og fysiologi. Han har tidligere vært litt sånn: "Det skjer når det skjer!".
Helt frem til nå.

Det er både sårt, og det er godt.
Det er sårt å se at han faktisk synes det begynner å gjøre litt vondt å se at mange av våre nærmeste omgangskrets nylig har fått barn eller venter barn mellom desember og mars.
Samtidig så er vi nå mye mer på bølgelengde rundt dette.
Det har virkelig vært en god ting at vi har veid hverandre opp! Men nå kjenner jeg litt på at det er godt og betryggende at vi er mer på samme sted.

- Xoxo, Pips
 
9 dpo

Har blitt noen tester de siste dagene.
Dagens tester viser en svaaaak strek, så nå blir det spennende å se de neste dagene! :eek: :nailbiting:
Vi skal på en ferietur til uka, kanskje kan jeg ta en øl eller to på stranda, men kanskje blir det bare Fanta?

Time will show!

Dagens tester ligger ved her ;) Ikke lett å se den svake streken, men et trent øye kan kanskje skimte noe.
Som vi alle vet, så er det jo alltid tydeligere i virkeligheten enn på bilder :hilarious:

-Xoxo, Pips
 

Vedlegg

  • 77F1680F-84BC-4549-A7F0-0F646CD366F5.jpeg
    77F1680F-84BC-4549-A7F0-0F646CD366F5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 105
  • D87F726F-07F9-44FC-A206-40C88DCA5644.jpeg
    D87F726F-07F9-44FC-A206-40C88DCA5644.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 111
Åhh spennende da! Jeg er også 9dpo i dag og har fått kjempesvak strek. Hadde det sist med tvillingene også. Tenk om vi begge får sterkere streker i dagene framover daa! Termin på samme dato vi da. :joyful: :love017
 
Åhh spennende da! Jeg er også 9dpo i dag og har fått kjempesvak strek. Hadde det sist med tvillingene også. Tenk om vi begge får sterkere streker i dagene framover daa! Termin på samme dato vi da. :joyful: :love017
Ja, tenk! :D Åå, jeg håper så for deg!! ❤️
Dette er spennende! :)
 
9 dpo - Ettermiddag:

Måtte avbryte fryseforsøket, men rakk akkurat å legge inn aksjer selv denne gangen!
Og jammen har det ikke dukket opp en svak, men tydelig, positiv test i ettermiddag!
Hjelpes!
Hva Om dette går? Hva om det holder? Hva var liksom oddsen for at det skulle gå nå? Det gir på et vis null mening for meg at dette potensielt skal holde, når ikke de andre har gjort det….

Jeg føler at så mye av min identitet ligger i assistert befruktning, nå føler jeg meg nesten helt lost!

Spent på hvordan testene ser ut de neste dagene!

Ettermiddagens test (strek er mer rosa i virkeligheten):
48DA0511-2D13-483C-B226-1A17CD05A7CC.jpeg
 
10 dpo:

I dag var planen å knerte den ene digitale jeg hadde i skuffen, i og med at testene i går så så lovende ut.

Tisset i glasset mitt, og ser jo at det er litt lyst.
Tar en strimmel først. Ah, synes den var litt svak. Det var ganske utvannet urin..
Vurderte det litt, og tenkte at «shit au, jeg får heller kjøpe en ny pakke. Jeg vil ha 1 til til IKM uansett!

Åpner pakken.
Dypper den ned i glasset med den lysegule væsken. 20 sek.
Så vente….. blink blink blink….
Blink blink…

«Gravid 1-2»

:D
A4050AA3-9C61-4B92-919B-623E4B856E46.jpeg
 

Vedlegg

  • 290E6B99-421A-464F-B3AB-570ECB8B1A22.jpeg
    290E6B99-421A-464F-B3AB-570ECB8B1A22.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 62
11 dpo:

Det er mye man skal bekymre seg for, men jeg trodde ikke sterke tester skulle være en av de!

Dagens test er Make sure fra i morges, babyplantesten er fra sist gang.

Sist gang hadde jeg en svak strek 11 dpo. Den endte i MA i uke 8, det var dessuten fryst embryo. Og en annen type test.
Herregud, det er jo bare bra!

Men…
Jeg vet at jeg hadde to follikler som var store……
Også dette med Mola, da…

Jeg velger å tro og håpe at alt er bra enn så lenge, men ble litt slått i bakken av dagens test!
 

Vedlegg

  • 74DFBFBD-9855-4295-90CE-DC5C462739B1.jpeg
    74DFBFBD-9855-4295-90CE-DC5C462739B1.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 67
  • E13D2930-DD31-4441-B27A-901B513398C3.jpeg
    E13D2930-DD31-4441-B27A-901B513398C3.jpeg
    260,8 KB · Visninger: 73
Herregud, du er gravid!! Nydelig test, jeg har troen på art dette er en terminspire ❤️
 
14 dpo - 4+0!

Er tom for strimmeltester, og jeg kjenner at det går helt fint.

Jeg skal ta den siste digitale i morgen, fordi det ville vært testdag på klinikken, men så er det slutt på testingen for denne gang.

A33F3CA4-74FF-4D35-B082-A15985642148.jpeg
 
Ja! Hvor sykt er ikke dette?

Jeg håper dette holder! :smiley-angelic001
Skal ikke stå på hcg på dette tidspunktet i hvertfall! :)
Helt fantastisk ❤️ Så glad på dine vegne - testene er jo helt perfekte!
 
Back
Topp